نقشه عجیب دو جوان برای خوشگذرانی با ماشین های بچه پولدارهای تهران + عکس

به گزارش گروه حواث رکنا، بامداد ماه جاری راننده خودرو پورشه با مراجعه به کلانتری 101 تجریش به مأموران گفت:  دو تن از سرنشینان موتورسیکلتی که یک نفر از آنها لباس پلیس به تن داشته ، قصد سرقت خودرو او را داشتند که با مقاومت من موفق به این کار نشدند اما مدارک خودرو را به سرقت بردند.

با شکایت این مرد موضوع  و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 2 تهران  پرونده "سرقت تحت پوشش مأمور" جهت رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پرونده با حضور در اداره پنجم پلیس آگاهی مدعی شد: در حال رد شدن با ماشینم در منطقه الهیه بودم که سرنشیان موتورسیکلت که یک نفر از آنها لباس پلیس به تن داشت ، جلوی مرا گرفته و از من درخواست مدارک خودرو را کرد. آنها از من خواستند تا از ماشین پیاده شوم اما من  قبول نکردم ؛ ناگهان یک نفر از آنها پلاک عقب خودرو را کند تا با این کار  مرا مجبور به پیاده شدن کند. من که به نحوه برخورد آنها اعتراض کرده بودم ، تصمیم گرفتم  با پلیس تماس بگیرم، هنگامی که قصد تماس گرفتن با پلیس را داشتم ، آنها سوار موتور شدند و به سرعت از آن محل متواری شدند، دیگر اطمینان پیدا کردم که آنها پلیس نبودند و قصد داشتند تا به این شیوه ماشین را سرقت Stealing کنند که موفق به این کار نشده اما مدارک خودرو را با خودشان بردند " .

در ادامه یک روز بعد از شکایت مرد پورشه سوار ، پرونده مشابه دیگری در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت مبنی بر اینکه سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا در پوشش پلیس اقدام به سرقت یک دستگاه موتورسیکلت 250 سی سی کرده اند .

شاکی پرونده پس از حضور در اداره آگاهی گفت : در محدوده میدان تجریش در حال تردد بودم که دو نفر که یکی از آنها لباس نظامی بر تن داشت سوار بر یک  موتورسیکلت  جلوی مرا گرفت و  قصد توقیف موتورم را داشت و به این بهانه از من درخواست مدار ک کردند. پس از اینکه مدارک موتور را به آنها تحویل دادم مرا از موتور پیاده کردند و به من گفتند به کلانتری مراجعه نمایم و خودشان سوار موتور من از محل دور شدند، پس از مراجعه به کلانتری متوجه شدم که پلیس اصلا به این شیوه و شگرد اقدام به توقیف وسایط نقلیهنمی کند و آن دو نفر در حقیقت سارق بودند " .

با توجه به وقوع سرقت های مشابه در مناطق "تجریش" ، "نیاوران" ، "الهیه" و "خیابان گاندی" ، و با اطلاعاتی که ماموران از سارقان به دست آوردند، طرح مهار در محدوده وقوع سرقت ها انجام شد.

سرانجام  دو هفته ماموران کلانتری 118 ستارخان در زمان گشت زنی ، به سرنشنیان  موتورسیگلت طرح هوندا 125 که دقیقا یک نفر از آنها لباس پلیس به تن داشت مشکوک شده و بلافاصله آنها را دستگیر کرد.

به گزارش رکنا، با انتقال سرنشینان موتورسیکلت به کلانتری و پس از چهره نگاری های انجام شده توسط شاکیان مشخص شد سرنشینان موتور سیکت همان سارقانی هستند که در لباس مامور پلیس از افراد پولدار سرقت می کردند.

متهمان به نام های "هاشم 26 ساله و سعید 24 ساله به جرم خود اعتراف کردند و انگیزه سرقت های خود را ترس مردم، برتری نسبت به دیگران و لذت بردن عنوان کردند. دو سارق جوان  به ماموران گفتند:  بعد از اینکه از وسایل نقیله سرقتی لذت کافی را می بردیم آن را همان جای سرقت رها می کردیم.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با کشف مدارک شناسایی متعلق به سه دستگاه خودرو سواری اسپورتیج ، مزدا 3 و 206 ، کارآگاهان موفق به شناسایی سه شاکی دیگری شدند که دقیقا به همین شیوه و شگرد مورد سرقت خودرو قرار گرفته بودند ؛ صاحب خودرو مزدا 3 پس از حضور در اداره پنجم پلیس آگاهی و شناسایی متهمان  به ماموران آگاهی گفتند: در منطقه سعادت آباد به همراه یکی از دوستانم سوار ماشین بودیم که این دو نفر با یک موتورسیکلت  ما را از خودرو پیاده و پس از توقیف خودرومان از ما خواستند  به کیوسک پلیس در میدان شهید طهرانی مقدم برویم، زمانیکه به کیوسک پلیس رفتیم ، ماموران پلیس به ما گفتند  هیچ یک از ماموران هیچ خودوریی را توقیف نکردندو ما تازه فهمیدیم چه کلاهی سرمان رفته است. اما خوشبختانه این اتفاق توسط ماموران  کیوسک پلیس به واحدهای گشتی در آن محدوده اعلام شد  و پس از حدود یک ساعت به ما اطلاع دادند خودرومان در منطقه سعادت آباد رها شده است.
در پایان سرهنگ داوود فـرد، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف متهمان به سرقت های مشابه و با دستور  بازپرس محترم پرونده متهمان جهت شناسایی و تحقیقات بیشتر در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شدند.

اخبار زیر را از دست ندهید:

قربانی بعدی شیطان پارس آباد که بود؟ / او بعد از آتنا برای کودک دیگر نقشه داشت + عکس

قتل عام از سوی زن مطلقه / منشی شوهرم با عشوه گری زندگی ام را نابود کرد و ...+عکس

گفتگو جدید با پدر و مادر آتنا کوچولو / شایعه ها را گوش نکنید!+ عکس

70 بار ارتباط سیاه ناپدری شیطان صفت با کیمیا 7 ساله+ عکس و جزئیات

شیطان پارس آباد قرار بود روز کشف جسد آتنا آزاد شود! / آتنا در بشکه سرکه پیدا شد + عکس های دیده نشده

حمله بی رحمانه مرد معتاد به مهسا در خانه خود / مادر داغدیده شرط عجیبی برای بخشش گذاشت

نزاع به علت اختلافات مالی در ایلام / اسیدپاشی در کار نبوده است

این مرد را می شناسید؟ / شاید پرونده شما زیر دست او بود + عکس چهره باز متهم

نقشه عجیب دو جوان برای خوشگذرانی با ماشین های بچه پولدارهای تهران + عکس

شکایت ۴۰ افغانستانی از یک دختر ایرانی

مدیر تیم بازیکن تازه وارد پرسپولیس به قتل رسید +عکس

مرزبان ربوده شده میرجاوه زنده است

سرگذشت سیاه 4 برادر!  

کدخبر: 284065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟