مردی دوستش را به آتش کشید و کشت

به گزارش رکنا، در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار تشکیل شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند. وی گفت: محسن 28ساله متهم است پاییز سال 93 به دنبال جدال با دوست 30 ساله اش به نام امین وی را در خانه مجردی او در سعادت آباد تهران به آتش کشید. اکنون با توجه به مدرک های موجود در پرونده برایش اشد مجازات می خواهم.

سپس متهم به دفاع پرداخت و گفت: بعد از اینکه امین از همسرش جدا شد به تنهایی در خانه مجردی زندگی می کرد و انجا را به پاتوق افراد معتاد Addicted و شیشه ای تبدیل کرده بود. من هم که از سالها قبل با او دوست بودم گاهی اوقات به خانه اش می رفتم.اما امین تحت تاثیر مصرف شیشه حال طبیعی نداشت. آخرین بار که به خانه او رفته بودم با هم درگیر شدیم اما امین اجازه نداد خانه اش را ترک کنم. به همین خاطر با دو نفر از دوستانم مشترکمان تماس گرفتم و از آنها خواستم به خانه امین بیایند. امین اما مدام ناسزا می گفت و چند بار هم مرا کتک زده بود. وقتی ماجرا را به دوستانم گفتند آنها پیشنهاد دادن تا امین را ادب کنم. امین برای کشیدن شیشه به دستشویی رفته بود که من برای ترساندن و ادب کردن او گالن یک و نیم لیتری نزین را از روی جاکفشی برداشتم و به داخل دستشویی پاشیدم اما چون فندک امین روشن بود همه جا آتش گرفت.من و دوستانم سعی کردیم آتش را خاموش کنیم اما امین دچار سوختگی شده بود.

وی ادامه داد: باور کنید من قصد کشتن Killing دوستم را نداشتم و برای ترساندن او به سمت دستشویی بنزین پاشیدم. سپس یکی از دوستان محسن که شاهد ماجرا بود در جایگاه شاهد ایستاد و گفت: محسن درست می گوید. امین هر وقت به خانه اش می رفتیم با ما بدرفتاری می کرد. او حتی سگ وحشی را که در خانه داشت رها می کرد تا به سمت ما حمله کند. محسن قصد ترساندن امین را داشت اما چون فندک روشن بود آتش شعله گرفت.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 284218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟