به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، دوازدهم شهریور ماه سال 95 مأموران پلیس از قتل Murder پسر جوانی در شهرری باخبر و راهی محل شدند. عامل قتل جوان 30 ساله‌ای به نام حامد بود که توسط اهالی محل دستگیر و به پلیس تحویل داده شد. بعد از انتقال متهم به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات مقدمانی مشخص شد این دومین قتلی است که حامد مرتکب شده است. حامد سال 89 در جریان یک نزاع خیابانی، پسری را با چاقو به قتل رسانده بود. او بعد از صدور حکم قصاص توانسته بود با پرداخت دیه از مرگ نجات پیدا کند و سال 92 از زندان Prison آزاد شود. حامد در توضیح دومین قتل گفت: قصد درگیری نداشتم، اما مقتول که از دوستانم بود به من فحاشی کرد و برای ترساندن او چاقو کشیدم.
با اظهارات متهم، کیفرخواست علیه وی صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. روز گذشته بعد از رسمیت‌یافتن جلسه اولیای‌دم درخواست قصاص کردند. سپس متهم به درخواست قاضی عبداللهی در جایگاه قرار گرفت و در شرح ماجرا گفت: شب حادثه Incident در پارک بودم که متوجه شدم چند نفر از دوستانم با هم درگیر شده‌اند. بلافاصله خودم را به آنها رساندم تا میانجیگری کنم که ناگهان مقتول همراه  یکی از دوستانش در حالی‌که سوار موتور بودند، به من نزدیک شدند و فحاشی کردند. مقتول از دوستانم بود که دور از انتظار با مشت به صورتم زد. فکر کردم شوخی می‌کند، اما او کاملاً جدی شروع به فحاشی کرد. عصبانی شدم و برای اینکه او را بترسانم چاقو کشیدم که ناخواسته وارد شکمش شد.
متهم در حالی‌که سرش را پایین انداخته بود، گفت: قصد صدمه زدن به کسی را نداشتم. باور کنید هیچ انگیزه‌ای برای قتل نداشتم و تنها برای میانجیگری وارد درگیری شدم که این اتفاق افتاد. 
متهم در حالی که اشک می‌ریخت، بعد از آنکه به پای اولیای‌دم افتاد و از آنها طلب بخشش کرد، گفت: یکبار طعم زندان و ترس از اعدام execution را چشیده  بودم و تلخی آن روزها هنوز در ذهنم است. بعد از آزادی تصمیم گرفتم، زندگی آرامی داشته باشم که این اتفاق ناخواسته افتاد. از اولیای‌دم می‌خواهم مرا ببخشند. در آخر هیئت قضایی برای صدور حکم وارد شور شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 285845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟