مادر قاتل آتنا اصلانی: پسرم را مجازات کنید
حجم ویدیو: 13.90M | مدت زمان ویدیو: 00:01:34

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی قاصدی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: این پرونده در حال تکمیل است و طی یکی دو روز آینده کیفرخواست آن صادر می‌شود. نظریه اولیه پزشکی قانونی برای ما ارسال شد ولی نظریه تکمیلی پزشکی قانونی درباره علت اصلی قتل هنوز به دستمان نرسیده است و هر زمان که نظریه پزشکی قانونی به دستمان برسد، کیفرخواست پرونده صادر می‌شود. در حال حاضر به پرونده جرایم دیگر متهم رسیدگی نمی‌شود و اولویت با پرونده قتل آتناست.به گزارش خبرنگار حوادث Accidents «ایران»، آتنا اصلانی 28 خرداد در پارس آباد مغان ناپدید شد و پلیس Police جسد این کودک را 22 روز بعد در داخل بشکه‌ای در پارکینگ خانه قاتل The Murderer رنگرز محله پیدا کرد. با کشف این جسد، اسماعیل، 42 ساله که ازچند روزقبل بازداشت بود سرانجام به قتل اعتراف کرد و انگیزه خود را سرقت Stealing جواهرات کودک بیان داشت.

خانواده قاتل: مجازاتش کنید

خانواده اسماعیل-عامل جنایت-نیز دیروز با انتشار بیانیه‌ای ضمن ابراز همدردی با خانواده آتنا اصلانی اعلام کردند آنها نیز داغدار دخترک پارس‌آبادی بوده و خواهان مجازات فرزندشان هستند.

در متن این بیانیه که توسط یکی از اعضای این خانواده منتشر شده آمده است: «اندوه آتنا، فرشته کوچک مغان تنها مختص خانواده اصلانی نبود و تمام مردم غیور مغان را داغدار کرد. هر چند که به‌دلایل خانوادگی از مدت‌ها پیش تمامی اعضای خانواده هیچگونه ارتباطی با اسماعیل نداشته‌اند اما چه می‌شود کرد که این وحشی انسان‌نما آبروی شهر و خانواده را یک جا بر باد فلک داده است و این موضوع خانواده ما را هم داغدار قتل آتنا و هم شرمنده این خانواده و مردم شریف مغان کرده است که داغ مضاعفی را بر ما تحمیل کرده است. بنابراین خانواده جعفرزاده ضمن اعلام انزجار از اقدامات کثیف و غیر انسانی اسماعیل، بدین وسیله اعلام می‌داریم به محض اطلاع از موضوع قتل، همچنان که در رمزگشایی و پرده‌ برداشتن از این اقدام غیر انسانی نهایت همکاری را با دستگاه‌های قضایی و امنیتی کرده و در بر ملا ساختن موضوع پیشقدم شده است، خود را در غم از دست دادن این عزیز شریک دانسته و همگام با خانواده داغدیده اصلانی و مردم غیور و عزادار مغان تا پایان همچنان پیگیر این پرونده تا به نتیجه رسیدن و مجازات قاتل خواهیم شد و تا آخرین نفس از هیچ اقدام و کوششی در این راه دریغ نخواهیم کرد. اطمینان داریم خانواده داغدار اصلانی و مردم عزیز مغان ضمن درک وضعیت اسفناک خانواده جعفرزاده اجازه هرگونه سوءاستفاده و تسویه‌حساب شخصی برخی افراد سودجو از این موضوع را نخواهند داد.» برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید: 

انگیزه قتل ورزشکار پرورش اندام خوزستانی رنگ ناموسی بود! / خواهر قاتل در خانه مقتول چه می کرد؟

شکنجه های وحشتناک عروس ایرانی در اسارتگاه داماد ترک و مادرش / در سفر به استانبول با جوان ترک آشنا شدم و ... 

قتل رئیس هیأت «امر به معروف و نهی از منکر» + عکس

گفتگو با زن 40 ساله که متهم به دزدیدن یوسف است + عکس

با حامد در هتل آشنا شدم واو بلایی سرم آورد که از طبقه پنجم همان هتل خودم را به پایین انداختم ...

این زن تهرانی ادعا می کند هر دو شوهرش خودکشی کرده اند! / شهاب فیلمبردار چگونه کشته شد؟

کشف جسد دختر ۱۳ ساله خوزستانی در دره کوه منگشت

اعتراف تلخ به قتل شهره با گوشتکوب آشپزخانه

اعتراف به 2 قتل در گاوداری

کدخبر: 286345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟