نازنین به همراه نادر و مصطفی مرا به بیابان های ورامین بردند و ... + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، زمستان سال گذشته پسر 18ساله ای به نام فرشاد به کلانتری ورامین رفت و از دو مرد که وی را ربوده و به شدت کتک زده بودند شکایت کرد. این پسر گفت: چند روز قبل با یک دختر 15ساله به نام نازنین آشنا شدم. او شماره تلفنش را به من داد ما از طریق تلگرام Telegram با هم در ارتباط بودیم. تا اینکه دیروز نازنین با من تماس گرفت . او که هراسان بود گفت مشکلی برایش پیش آمده و به کمک من نیاز دارد. من بلافاصله به آدرسی که او داده بود رفتم اما نازنین را سوار سمند پدرش و یک مرد غریبه دیدم. پدر نازنین و مرد غریبه به زور مرا سوار ماشین کرند و به شدت کتک زدند. پدر نازنین حتی قصد داشت مرا بکشد که مرد غریبه مانع او شد. آنها گوشی موبایلم،کفش و لباس هایم را از من گرفتند و مرا در بیابان های حاشیه ورامین رها کردند. من به سختی توانستم خودم را به یک مرد افغان که آنجا دامداری داشت برسانم و از او کمک بگیرم.

وی ادامه داد: آنها تهدیدم کرده بودند به کسی حرفی نزنم. من هم از ترسم سکوت کردم. تا اینکه متوجه شدم آنها از طریق موبایلم با مشتریان کارگاه مبل سازی پدرم تماس گرفته اند و از آنها پول خواسته اند. آنجا بود که فهمیدم آنها قصد دارند آبروی چند ساله پدرم را پیش مشتریانش ببرند. به همین خاطر ماجرا را به پدرم گفتم و او مرا مجبور به شکایت کرد.

به دنبال اطلاعاتی که پسر جوان به پلیس Police داد پدر نازنین به نام نادر و و دوستش به نام مصطفی بازداشت شدند.ولی چون در تحقیقات پلیسی روشن شد مصطفی در آدم ربایی دستی نداشته و مانع کشته شدن پسر جوان نیز شده است برای وی قرار منع تعقیق صادر و او آزاد شد.

به این ترتیب دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران و به ریاست قاضی Judge حسین اصغرزاده و با حضور یک مستشار به این پرونده رسیدگی شد. در ابتدای این جلسه فرشاد به تشریح جزییات ماجرا پرداخت. وی گفت: باور کنید فقط چند روز بود که با نازنین آشنا شده بودم. او به دور از چشم پدرش گوشی موبایل خریده بود و از آن استفاده می کرد. پدر او با بیرحمی مرا ربود و در بیابان های حاشیه ورامین تا سر حد مرگ مرا کتک زد. او حتی با چاقو روی گردن و صورتم خط انداخت. این ماجرا تاثیر بدی در روحیه ام گذاشت و هنوز هم تحت درمان روان پزشک قرار دارم.

سپس وکیل مدافع نادر به دفاع پرداخت. وی گفت: موکلم با قرار وثیقه آزاد است و به همین خاطر در دادگاه حاضر نشده است. اما او اتهام آدم ربایی را قبول ندارد و می گوید فرشاد به میل خودش سوار سمند او شده است. موکلم فقط برای تنبیه کردن فرشاد او را کتک زده بود.از این رو تقاضا دارم از اتهام آدم ربایی تبرئه شود.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و نادر را به زندان Prison و پرداخت دیه به خاطر جراحت های وارد شده به پسر جوان محکوم کرد.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

اولین گفت وگو با عاملان مرگ بنیتا کوچولو / درآمد سارق ماهی 5 میلیون بود! +فیلم گفتگو و عکس

فوری / خودکشی قاتل آتنا + عکس

ملیکای 18 ماهه همانند بنیتا در مشهد دزدیده شد + عکس

اشک علی دایی در آمد! + فیلم

مجتبی دخترم را به دخمه پشت سوپر مارکت برده بود و ... / پشیمان نیستم که او را کشتم + عکس

اتفاق شوم در خانه عروس! داماد وقتی چمدان را در اتاق دید ...

پایان خونین دوستی تلگرامی 2 سرباز در شهرری

نازنین به همراه نادر و مصطفی مرا به بیابان های ورامین بردند و ... + عکس

مراقب باشید پیامک شارژ رایگان یک تله است

مرگ زن عاشق پس ازقتل همسر / 2 قلوها تازه متولد شده یتیم شدند

دوکفتار در دام پلیس

آخرین بارقه های امید برای نجات دختر 5 ساله

رد پای یک زن درتیراندازی گانگستری مشهد + عکس

دو مداح مشهور دستگیر شدند / اژه ای خبر داد

 

کدخبر: 288479 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟