به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، اختلاف خانوادگی دو برادر در یکی از شهرهای استان خوزستان که در سال گذشته بوقوع منجر شد یکی از برادران برای گرفتن انتقام، خانه برادرش را به آتش کشید و در این میان دخترعموی خود که زن برادرش نیز بود کشته شد.
قاتل پس از جنایت Crime از محل فرار Escape کرد و تاکنون نیز قاتل The Murderer فراری است. خانواده دخترعموی قاتل بارها به قصد انتقام گیری اقدام به تخریب خانه های پسرعموهای خود و به سرقت Stealing بردن اموال آن ها کردند تا اینکه روز گذشته مأموران تجسس کلانتری 13 قدس آبادان از تخریب و سرقت در منطقه بهار با خبر شدند. بلافاصله به محل اعزام و مشاهده کردند مردی 30 ساله به نام فاضل در حال تخریب و سرقت از یک خانه است که متهم بلافاصله دستگیر و به کلانتری 13 منتقل شد.
وی در بازجویی های صورت گرفته عنوان کرد: سال گذشته پسر عمویم با آتش زدن خانه خواهرش که زن برادرش بود باعث مرگ خواهرم شد و سپس به دلیل اینکه خانواده قاتل آسیبی به آن ها نرسد از آبادان فرار کرده اند که این موضوع باعث شد تا اقدام به تخریب و سرقت لوازم خانه های آن ها کنیم. به دنبال اعترافات متهم وی با قرار روانه زندان Prison شد.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

علی رنجکش
 

 

کدخبر: 288675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟