به گزارش رکنا، بامداد ششم دی ماه سال گذشته یک زن 30 ساله به نام فریبا به کلانتری دماوند رفت و از دو پسر جوان که وی را آزار داده بودند شکایت کرد. این زن گفت: بعد از جدایی از همسرم به تنهایی در خانه اجاره ای زندگی می کنم و در یک آرایشگاه نیز مشغول به کار هستم. دیروز عصر از محل کارم به خانه برمی گشتم که سوار پراید سفیدی شدم که دو سرنشین داشت. سرنشینان پراید در بین راه سر صحبت را باز کردند اما من که به آنها مشکوک شده بودم خواستم تا ماشین را متوقف کنند و پیاده شودم. ولی آنها توجهی نکردند و مرا به یک باغ سیب در دماوند بردند. انها بی رحمانه مرا آزار دادند و تهدیدم کردند به پلیس Police شکایتی نکنم.

به دنبال اظهارات زن تنها تلاش پلیس برای ردیابی پسران شیطان Evil صفت اغاز شد. پلیس با اطلاعاتی که زن جوان ارائه داده بود باغ مورد نظر را ردیابی ودو پسر جوان به نام های امین و فرزاد را بازداشت کرد. پسران جوان ولی در بازجویی ها منکر آزار زن تنها شدند. انها گفتند از مدتی قبل با فریبا در ارتباط بوده اند و او به میل خودش همراه انها به باغ سیب رفته بود. وقتی پلیس در بازرسی از باغ سیب ، فیلم سیاهی به دست اورد که نشان می داد زن جوان مورد تجاوز Rape قرار نگرفته و با میل خودش همراه پسران غریبه رفته است برای هر سه انها کیفرخواست صادر و پرونده شان به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

دو پسر جوان پای میز محاکمه ابراز پشیمانی کردند و گفتند قبول داریم زن جوان را آزار دادیم اما او با ما رابطه دوستانه داشت و چون تنها بود با میل خودش همراهمان با باغ آمده بود. به همین خاطر هیچ وقت فکر نمی کردیم از ما شکایت کند.

زن جوان نیز گفت: قبول دارم با پسران جوان رابطه دوستانه داشتم اما انها مرا فریب دادند و به باغ سیب بردند و بدون توجه به التماس هایم مرا آزار دادند.چون با میل خودم همراه انها به باغ رفته بودم در شکایتم به دروغ گفتم که سوار ماشین انها شده ام و انها مرا ربوده اند.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و زن جوان را به 100 ضربه شلاق Whip و هر یک از دو متهم دیگر را به 100 ضربه شلاق و 2سال تبعید و به منطقه ای بد آب و هوا محکوم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

فوری / تیراندازی در منطقه کهریزک / یک سرباز هم خدمتی‌هایش را به گلوله بست

اقدام هولناک استاد و کارمند دانشگاه با یک آرایشگر + عکس

شاهد قتل عام بلوار فردوس تهران چه گفت؟ + فیلم و عکس

جسد رها شده یک زن با سر بریده در مشهد / کسی او را می شناسد؟

5 بار قصاص در ملاعام برای قاتل 7 زن و مرد در سلماس + عکس قاتل

اعتراف به ارتباط با زنی با سانتافه مشکی! + عکس

90 روز در تعقیب زن آدمکش در آمل+ عکس

بلایی شیطانی که سر فریبا زن آرایشگر در باغ دماوند آمد / 2 جوان محکوم شدند

خشم داماد ها در شیراز و تهران / در شنبه خونین چه گذشت؟ + عکس

محاکمه 2 پسر به خاطر آزار زن جوان در باغ سیب + عکس

سمیرا را هنگامی که زنم نبود به خانه می بردم / هنگام قلیان کشی با او بودم که زنم وارد خانه شد و ...

ماجرای هولناک پیدا شدن 4 جسد در ارتفاعات شهرستان شفت / 2 زن ناشناس هستند + عکس

محل جرم پس از قتل عام خانوادگی در بلوار تعاون تهران / همسایه ها چه گفتند؟ + عکس زن نگون بخت

کار اجباری و نظافتی در شهر تهران مجازات پسر آزارگر / دختر دانشجو شاکی او بود

فرصت ۴۵ روزه دختر نوجوان برای نجات پدرش از قصاص

۵ کشته و ۱۲ مجروح حاصل درگیری فامیلی در الیگودرز

وقتی موتورسوار لحظه مرگ خود را به چشم دید! + فیلم

کدخبر: 289725 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟