جزئیات پیدا شدن سر بریده شده زن و مرد جوان در شیخ بهایی + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 2.70M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

ساعت 8صبح 11 مرداد ماه رهگذری در حال عبور از خیابان شیخ بهایی بود که داخل یک زمین خاکی، صحنه هولناکی دید. سرهای بریده زن و مردی روی زمین افتاده و فردی تلاش کرده بود آنها را بسوزاند.او با داد و فریاد افرادی را که از خیابان عبور می‌کردند خبر کرد و ماجرا به پلیس گزارش شد.
طولی نکشید که مأموران کلانتری 125یوسف آباد در محل حاضر شدند و همزمان گزارش این حادثه Incident به قاضی سیدسجاد منافی آذر بازپرس جنایی تهران مخابره و او به همراه تیمی از کارآگاهان تجسس راهی محل شد.سرها متعلق به زن و مردی بود که داخل زمین خاکی که دورتا دور آن فنس کشیده شده افتاده بود؛ درست روبه‌روی برج‌های آ.اس‌.پ. آنطور که مشخص بود قاتل The Murderer یا قاتلان پس از رها کردن سرها در آنجا تلاش کرده بودند آنها را بسوزانند و سپس محل را ترک کرده بودند اما به‌نظر می‌رسید خیلی زود آتش خاموش شده و چهره‌ها قابل شناسایی بود.
هردو قربانی جوان بودند و حدود 30تا 35سال سن داشتند. از سوی دیگر زمان زیادی از مرگشان نمی‌گذشت و احتمالا در نیمه‌های شب به قتل Murder رسیده و قاتل یا قاتلان پس از مثله کردن اجساد، سرها را در زمین خاکی رها کرده بودند.این در حالی بود که در کنار سرها، قسمتی از لباس زنانه و یک لنگه کفش زنانه مشکی رنگ دیده می‌شد که به‌نظر می‌رسید متعلق به زن جوانی بوده که به قتل رسیده است.
کارآگاهان در نخستین فرضیه احتمال دادند که بقایای دیگر اجساد در همان حوالی باشد اما جست و جوی یک ساعته آنها در اطراف منطقه بی‌نتیجه ماند. در چنین شرایطی، با دستور قاضی جنایی، سرهای کشف شده به پزشکی قانونی منتقل شد تا هم هویت آنها شناسایی و هم با پیدا شدن بقایای اجساد، معمای این جنایت هولناک آشکار شود.
جنایت مرموز
یکی از افرادی که پلیسس را با خبر کرده بود گفت: زمین خاکی حدود 2هزار متر است که شنیده‌ایم صاحبش در خارج از کشور است. برای همین فقط دورتادور زمین راحصار کشیده بود اما قسمتی از فنس‌ها را مدتی قبل تخریب کرده و برداشته بودند. نمی‌دانیم چه کسانی فنس‌ها را برداشته بودند اما خیلی راحت می‌شد از خیابان شیخ بهایی وارد زمین خاکی شد.
وی ادامه داد: ساعت 8صبح بود که صدای فریادهای مردی را شنیدم، وقتی از آن طرف خیابان خودم را به او رساندم متوجه شدم که رهگذر است و هنگام عبور از آنجا سرهای بریده را دیده است. خیلی وحشت‌زده بود. راستش من جرأت نمی‌کردم نگاه کنم اما همکارم گفت قربانیان زن و مردی جوان هستند.
من در همین حوالی کار می‌کنم اما قبل از آن هیچ مورد مشکوکی ندیده بودم. شخص دیگری نیز که محل کارش در نزدیکی زمین خاکی بود، گفت: این اطراف دوربین مداربسته وجود ندارد و احتمالا قاتل یا قاتلان از این موضوع خبر داشته‌اند که اجساد را احتمالا شبانه در این زمین خاکی رها کرده و قصد سوزاندن آنها را داشتند اما به‌احتمال زیاد آتش خیلی گر نگرفته و زود خاموش شده بود. وی ادامه داد: هیچ‌کس شب حادثه قاتل یا قاتلان را ندیده، چون این منطقه بسیار خلوت است و آنها احتمالا از قبل این منطقه را شناسایی کرده بودند. براساس این گزارش، تحقیقات در این پرونده در حالی ادامه دارد که هنوز بقایای اجساد قربانیان پیدا نشده و معلوم نیست آنها با چه انگیزه‌ای به قتل رسیده‌اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

جزئیات پیدا شدن سر بریده شده زن و مرد جوان در شیخ بهایی + فیلم و عکس 

اقدام هولناک مادر سنگدل با دختر 9 ساله اش/این دختر کرمانی با سری تراشیده به قتل رسید

اعتراق پزشک شیطان صفت به آزار 118 بیمار در اتاق معاینه

مرگ مروز 2 نوجوان در دل جنگل های مینودشت / 6 روز از این دو پسر خبری نبود!+ عکس

وکیل کله زن/ واکنش به درگیری نماینده مجلس با مامور پلیس

در آرزوی طلاق...! / ازن این زن بدبخت تر کسی دیده

شوخی امام(ره) در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری 36 سال پیش که حسن روحانی در آن می خندد+فیلم

فاطمه دختر 5 ساله بوشهری به پارک رفت و دیگر بازنگشت / او را دیده اید + عکس

بلایی که سر ثریا و ملیکا 2 خواهر دو قلو در جشن شبانه آمد / معین نوشیدنی داد و ...

اقدام هولناک در باغ ویلا / 100 سکه به زنی که شاسی بلند سوار بود دادم و ... +عکس

دومین ازدواج شوم زن سیاه‌بخت/ جلیل با لباس های تنش آمد و با یک چمدان ناپدید شد! + عکس

زن جوان شوهرش را که پلیس بود در افسریه تهران کشت + عکس

فوری / شهادت پلیس یگان تکاوری بم در درگیری با اشرار

کدخبر: 289852 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟