به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، او حالا برای نجات پدرش در انتظار کمک‌ خیرین است.حادثه‌ای که پدر این دختر را به پشت میله‌های زندان Prisonکشاند مرداد سال 89 رخ داد. آن روز این مرد راهی پلیس آگاهی شهرستان مهریز شد و از ناپدید شدن همسرش خبر داد. او گفت که همسرش پس از اینکه خانه‌شان را ترک کرده به طرز مرموزی ناپدید شده است اما حدود 48ساعت بعد بار‌دیگر راهی اداره آگاهی و این بار مدعی شد که خودش همسرش را به قتل Murder رسانده و حالا به‌خاطر عذاب وجدان آمده است تا حقیقت را بگوید.
با ادعای جدید مرد جوان او بازداشت شد و مأموران با راهنمایی وی، جسد همسرش را از چاه فاضلاب خانه‌شان بیرون کشیدند. مرد جوان در بازجویی‌ها گفت: قصد کشتن همسرم را نداشتم و همه‌‌چیز در یک لحظه رخ داد. مدتی قبل از او 200هزار تومان قرض کرده بودم و سر همین موضوع با هم اختلاف داشتیم.
روز حادثه Incident در خانه تنها بودیم که او بحث پول را مطرح کرد و با هم درگیر شدیم و من که کنترلم را از دست داده بودم گلویش را فشار دادم و وقتی  به‌خودم آمدم که او دیگر نفس نمی‌کشید. خیلی ترسیده بودم برای همین جسد او را به چاه انداختم. بعد هم وانمود کردم که وی زمانی که قصد رفتن به خانه پدر و مادرش در زاهدان را داشته ناپدید شده است اما عذاب وجدان باعث شد که خودم را تسلیم کنم.
با اعترافات این مرد، او بازداشت و پرونده به دادگاه کیفری استان یزد فرستاده شد. مرد جوان به اتهام قتل همسرش، اخفای ادله جرم Crime و سرقت Stealing طلاهای او به قصاص و حبس محکوم شد که این حکم مدتی بعد از سوی دیوان‌عالی کشور تأیید شد. درحالی‌که پدر و مادر مقتول تنها خواسته‌شان قصاص بود، تلاش نوه آنها (دخترنوجوان قاتل) برای گرفتن رضایت شروع شد. او که حالا 14سال دارد با اینکه مادرش را از دست داده اما نمی‌خواهد با قصاص پدرش، تنها امیدش به ادامه زندگی را هم از دست بدهد.
به همین دلیل چندین بار از یزد به خانه پدربزرگ و مادربزرگش در زاهدان رفت تا رضایت آنها را جلب کند. در این میان مسئولان زندان یزد نیز به کمک او رفتند و با اینکه خانواده مقتول حاضر به گذشت نبودند، اما در نهایت و پس از برگزاری چند جلسه صلح و سازش قبول کردند که در ازای دریافت وجه‌المصالحه از قصاص بگذرند.
یکی از مسئولان زندان یزد می‌گوید: پدر مقتول فردی محترم و صبور است که هر بار صدها کیلومتر از زاهدان تا یزد را پیموده تا در جلسه صلح و سازش شرکت کند. او هرگز در این جلسات آرامش و صبوری خود را از دست نداد و حتی به قاتل The Murderer دخترش بی‌احترامی نکرد و در نهایت نیز پذیرفت در  ازای دریافت وجه‌المصالحه، از قصاص قاتل دخترش بگذرد. پس از آن تلاش ما و خانواده قاتل برای فراهم کردن این مبلغ آغاز شد اما خانواده قاتل دارایی چندانی نداشتند و با تلاش آنها و کمک خیرین توانستیم بخشی از این مبلغ را فراهم کنیم.
وی ادامه می‌دهد: خانواده مقتول تا پایان شهریور نسبت به دریافت وجه‌المصالحه فرصت داده‌اند. به همین دلیل تنها راه نجات قاتل از قصاص، ورود خیرین به پرونده و کمک‌های آنهاست.این مسئول زندان یزد درباره شخصیت قاتل نیز می‌گوید: او در زندان توبه کرده و رفتارش کاملا تغییر کرده است تا جایی که ما با انتقال او به بند قرآنی موافقت کردیم.
در این بند زندانیانی حضور دارند که حافظ قرآن هستند و فعالیت‌های قرآنی دارند و هر زندانی‌ای قادر نیست وارد آن شود. براساس همین تغییر رفتار قاتل بود که ما تصمیم گرفتیم برای نجات او از قصاص تلاش کنیم و حالا تنها آرزوی او و دخترش نجات وی از قصاص و بازگشت به زندگی است. هموطنانی که قصد کمک به این دختر‌نوجوان و پدرش را دارند می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب 5801421356482302پست بانک (صندوق زندان مرکزی یزد) واریز کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

اقدام هولناک استاد و کارمند دانشگاه با یک آرایشگر + عکس

شاهد قتل عام بلوار فردوس تهران چه گفت؟ + فیلم و عکس

جسد رها شده یک زن با سر بریده در مشهد / کسی او را می شناسد؟

5 بار قصاص در ملاعام برای قاتل 7 زن و مرد در سلماس + عکس قاتل

اعتراف به ارتباط با زنی با سانتافه مشکی! + عکس

90 روز در تعقیب زن آدمکش در آمل+ عکس

بلایی شیطانی که سر فریبا زن آرایشگر در باغ دماوند آمد / 2 جوان محکوم شدند

خشم داماد ها در شیراز و تهران / در شنبه خونین چه گذشت؟ + عکس

محاکمه 2 پسر به خاطر آزار زن جوان در باغ سیب + عکس

سمیرا را هنگامی که زنم نبود به خانه می بردم / هنگام قلیان کشی با او بودم که زنم وارد خانه شد و ...

ماجرای هولناک پیدا شدن 4 جسد در ارتفاعات شهرستان شفت / 2 زن ناشناس هستند + عکس

محل جرم پس از قتل عام خانوادگی در بلوار تعاون تهران / همسایه ها چه گفتند؟ + عکس زن نگون بخت

کار اجباری و نظافتی در شهر تهران مجازات پسر آزارگر / دختر دانشجو شاکی او بود

فرصت ۴۵ روزه دختر نوجوان برای نجات پدرش از قصاص

۵ کشته و ۱۲ مجروح حاصل درگیری فامیلی در الیگودرز

وقتی موتورسوار لحظه مرگ خود را به چشم دید! + فیلم

کدخبر: 290625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟