محاکمه 2 پسر به خاطر آزار زن جوان در باغ سیب + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، چندی قبل زن جوانی به کلانتری دماوند رفت و از حادثه Incident هولناکی خبر داد. او گفت که 2پسر جوان که او را به‌عنوان  مسافر سوار خودروی پراید‌شان کرده بودند با تهدید وی را به باغ سیبی در دماوند کشانده و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

او گفت: من آرایشگر هستم. بعد از جدایی از شوهرم به تنهایی زندگی می‌کنم. روز گذشته وقتی می‌خواستم از محل کارم به خانه برگردم یک پراید سفیدرنگ توقف کرد و به‌عنوان مسافر سوار آن شدم. 2پسر جوان سوار خودرو بودند و در بین راه یکی از آنها شروع به صحبت کرد. او می‌خواست با من طرح دوستی بریزد اما مخالفت کردم و گفتم که می‌خواهم از ماشین پیاده شوم اما راننده سرعت ماشین را بیشتر کرد. آنها تهدید کردند اگر سر و صدا کنم جانم را می‌گیرند و در نهایت من را به باغ سیبی بردند و مورد آزار و اذیت قرار دادند.
با ثبت اظهارات زن جوان تحقیقات برای دستگیری 2 متهم آغاز شد و مأموران چند روز بعد توانستند آنها را در مخفیگاه‌شان دستگیر کنند. وقتی 2 متهم تحت بازجویی قرار گرفتند اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت زن جوان را انکار کردند و گفتند که او با میل خودش همراه آنها به باغ سیب رفته است. یکی از آنها گفت: ما از مدتی قبل با زن جوان در ارتباط بودیم و او خودش همراهمان به باغ آمد. اظهارات متهمان در شرایطی بود که مأموران در جریان بازرسی از باغ تصاویری کشف کردند که ادعای متهمان را تأیید می‌کرد و حاکی از آن بود که هیچ اجباری برای رفتن شاکی به باغ سیب وجود نداشته است. در این شرایط نام زن جوان نیز در بین متهمان پرونده قرار گرفت و چند روز قبل هر سه نفر محاکمه شدند.
در این جلسه که در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی و با حضور قاضی تولیت برگزار شد 2پسر جوان از کاری که کرده بودند ابراز ندامت کردند و زن جوان نیز قبول کرد که به دروغ ادعا کرده بود که ربوده شده است. با وجود این قضات دادگاه پس از شور هر 3نفر را گناهکار تشخیص دادند و زن جوان را به تحمل100ضربه شلاق Whip و 2پسر جوان را به 2سال تبعید و تحمل 100ضربه شلاق محکوم کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

اقدام هولناک استاد و کارمند دانشگاه با یک آرایشگر + عکس

شاهد قتل عام بلوار فردوس تهران چه گفت؟ + فیلم و عکس

جسد رها شده یک زن با سر بریده در مشهد / کسی او را می شناسد؟

5 بار قصاص در ملاعام برای قاتل 7 زن و مرد در سلماس + عکس قاتل

اعتراف به ارتباط با زنی با سانتافه مشکی! + عکس

90 روز در تعقیب زن آدمکش در آمل+ عکس

بلایی شیطانی که سر فریبا زن آرایشگر در باغ دماوند آمد / 2 جوان محکوم شدند

خشم داماد ها در شیراز و تهران / در شنبه خونین چه گذشت؟ + عکس

محاکمه 2 پسر به خاطر آزار زن جوان در باغ سیب + عکس

سمیرا را هنگامی که زنم نبود به خانه می بردم / هنگام قلیان کشی با او بودم که زنم وارد خانه شد و ...

ماجرای هولناک پیدا شدن 4 جسد در ارتفاعات شهرستان شفت / 2 زن ناشناس هستند + عکس

محل جرم پس از قتل عام خانوادگی در بلوار تعاون تهران / همسایه ها چه گفتند؟ + عکس زن نگون بخت

کار اجباری و نظافتی در شهر تهران مجازات پسر آزارگر / دختر دانشجو شاکی او بود

فرصت ۴۵ روزه دختر نوجوان برای نجات پدرش از قصاص

۵ کشته و ۱۲ مجروح حاصل درگیری فامیلی در الیگودرز

وقتی موتورسوار لحظه مرگ خود را به چشم دید! + فیلم

کدخبر: 290628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟