این مرد دماغ بنفشه را در آلمان با قیچی برید و در ایران محاکمه شد + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، نهم آبان91 پلیس برلین آلمان باخبر شد یک زن 36 ساله ایرانی تبار به نام بنفشه در خانه اش در محله شون برگ مورد حمله وحشیانه قرار گرفته است. رسیدگی ویژه به پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت و بنفشه که تا سر حد مرگ مورد شکنجه Torture قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل شد و معجزه آسا زنده ماند. با توجه به مدرک های مکشوفه در محل درگیری ، پلیس Police دریافت بنفشه از سوی یک مرد 45 ساله ای به نام عبدا... شکنجه شده است.

پلیس برلین تابعیت عبدا... را هلندی و اصلیتش را ایرانی - عراقی اعلام کرده و از ساکنان آلمان خواست برای دستگیری وی همکاری کنند.پلیس برلین همچنین در اطلاعیه ای مطرح کرد که این مرد از طریق اینترنت با زنان ایرانی تبار ارتباط برقرار می کرد و آنان را به تله می انداخت.

با انتشار این خبر در رسانه های ایران ، پلیس آگاهی تهران متوجه شد، عبدا... از آلمان خارج و از مرز ترکیه وارد ایران شده است.

پس از تایید این موضوع ، پلیس آگاهی پیگیر ماجرا شد و با اطلاعاتی که از اینترپل گرفت به تعقیب مرد شکنجه گرپرداخت. به این ترتیب عصر بیست و ششم آبان91 مرد شکنجه گردر مسیر تهران بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

وی گفت : بسیاری از خبرهایی که در روزنامه ها و خبرگزاری ها منتشر شده دروغ است. می خواستم با بنفشه ازدواج کنم اما به خاطر اختلاف شدید خانوادگی با چاقو به جانش افتادم و اعضای بدنش را قطع کردم.

این مرد در شعبه 113دادگاه کیفری سابق استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در آن جلسه ابتدا وکیل شاکی گفت: موکلم و دخترش که حالا 12سال دارد در آلمان هستند و من پیگیر پرونده شان هستم. عبدا... که پیش تر به خاطر انتشار تصویر های خصوصی همسرش در اصفهان به زندان Prison محکوم شده و تحت تعقیب پلیس بود به آلمان می رود و به بهانه کمک به موکلم و دختر 10ساله اش که در برلین ساکن بودند و به زبان آلمانی تسلط کامل نداشتند با آنها طرح دوستی می ریزد و به خانه آنها رفت و آمد می کند. تا اینکه یک روز مقابل خانه بنفشه کمین می کند و هنگامی که دخترش قصد رفتن به مدرسه را داشته مانع او می شود.

این وکیل دادگستری ادامه داد: عبدا... دست و پای موکلم و دخترش را با چسب می بندد و آنها را با چاقو تهدید می کند. سپس دختربچه را در اتاق زندانی Prisoner کرده و موکلم را تا سر حد مرگ شکنجه می دهد.این مرد اعضای بدن موکلم از جمله بینی او را با چاقو و قیچی قطع می کند و می گریزد. حالا با توجه به مدرک های موجود در پرونده و همچنین تحقیقات پلیس آلمان به اتهام شروع به قتل Murder بنفشه ، جرح عمدی منجر به نقص عضو،مخفی کردن دختر خردسال موکل و همچنین آزار بنفشه برای عبدا... اشد مجازات می خواهم. در ادامه آن جلسه و با توجه به درخواست وکیل شاکی مبنی بر قصاص پرونده برای بررسی به پزشکی قانونی فرستاده شد.

وقتی پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد فقط در صورت معاینه شاکی می تواند در مورد امکان قصاص متهم اظهار نظر کند پرونده برای دومین بار در شعبه 113دادگاه کیفری استان تهران تحت رسیدگی قرار گرفت.

درآن جلسه وکیل شاکی گفت: موکلم تحت درمان و حمایت کشور آلمان است و به خاطر وضعیت جسمانی اش امکان سفر به ایران را ندارد و نمی تواند برای معاینه به پزشکی قانونی بیاید.

به این ترتیب بنفشه که به خاطر درمانش امکان بازگشت به ایران را نداشت درخواستش مبنی بر قصاص را به دریافت دیه تغییر داد.

به این ترتیب قضات دادگاه عبدالله را به پرداخت دیه و 25سال زندان به جرم Crime آدم ربایی و شکنجه محکوم کردند.

حکم صادره اما در دیوان عالی کشور تایید نشد و عبدالله دیروز در شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در این جلسه که به ریاست قاضی Judge متین راسخ و با حضور یک مستشار تشکیل شد متهم به دفاع پرداخت و گفت: می دانم اشتباه کرده ام و باید تاوانش را بدهم ولی از قضات دادگاه تقاضای بخشش دارم. من کنترل اعصابم را از دست داده بودم که با چاقو و قیچی به جان بنفشه افتادم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

برلین3

 

 

کدخبر: 292228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟