به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از شامگاه هجدهم آبان ماه سال 88 به دنبال ناپدید شدن مرد 35ساله ای به نام صفر در دستور کار پلیس Police ملارد قرار گرفت. همسر صفر به پلیس گفت: شوهرم راننده کامیون است. او صبح زود از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. همه جا را گشتیم و متوجه شدیم او صبح به محل کارش نرفته بود.حالا می ترسیم بلایی سرش آمده باشد.

تلاش پلیس برای افشای راز ناپدید شدن این مرد آغاز شده بود که ماموران گشت اداره آگاهی شهریار در شانه خاکی جاده صفادشت- ملارد با پیکر خونین مردی ناشناس روبه رو شدند که رد لاستیک کنار جنازه نشان می داد با یک خودروی سواری به جاده صفادشت منتقل شده است. نشانی های جنازه مجهول الهویه با نشانی هایی که خانواده صفر به پلیس ارائه داده بودند مطابقت داشت. به این ترتیب برادران صفر به سردخانه پزشکی قانونی رفتند و جنازه وی را شناسایی کردند.

پلیس در نخستین گام از تحقیقات به ردیابی تلفن همراه صفر پرداخت و یک مرد افغانی به نام وکیل را دستگیر شد کرد. مرد افغان گفت گوشی موبایل را از یک مرد جوان به نام یعقوب خریده است.

با اطلاعاتی که مرد افغان به پلیس ارایه داد یعقوب که از دوستان صمیمی صفر بود در شهریار ردیابی و بازداشت شد.این مرد 40 ساله در همان بازجوی مقدماتی به قتل Murder اعتراف کرد و گفت: صفر را کشتم چون به همسر و خواهرم نظر داشت.

این مرد اما در مرحله دیگری از بازجویی ها ادعای دیگری را مطرح کرد و انگیزه جنایت Crime را اختلاف مالی هفت میلیون تومانی برشمرد. در حالی که یعقوب حرف های ضد و نقیضی را برای انگیزه جنایت مطرح کرده بود وی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست محمد باقر قربان زاده پای میز محاکمه ایستاد.

درآن جلسه یعقوب به دفاع پرداخت و گفت: قبلا حرف های دروغی زده بودم اما حالا می خواهم حقیقتی را بگویم که از بیان آن شرم دارم. من راننده تاکسی بودم و صفر راننده کامیون بود. ما از سال ها پیش با هم رفیق بودیم و به خانه یکدیگر رفت و آمد داشتیم. تا اینکه صفر حرف هایی به من زد که زندگی ام تغییر کرد. او یک روز به من گفت که با خواهر و همسرم در ارتباط است. از شنیدن این حرف شوکه شدم. گمان می کردم او با من شوخی می کند اما وقتی گفت حاضر است اگر همسرم را طلاق دهم با او زدواج کند ماجرا تغییر کرد. حرف های صفر لحظه ای از ذهنم کمرنگ نمی شد تا اینکه او سراغم آمد و از من خواست تا او را با ماشینم به جاده صفادشت برسانم.

در میان راه بار دیگر به یاد حرف های صفر افتادم. ماشینم را کنار مزرعه ذرت که خلوت بود نگه داشتم. قصد داشتم صفر را تنبیه کنم اما او متوجه ماجرا شد و بلافاصله از ماشین پیاده بیرون دوید و یک سنگ برداشت.او با سنگ به من حمله کرد. من هم با چکشی که در ماشین داشتم چند ضربه به سر او زدم. من واقعا قصد کشتن Killing او را نداشتم .

در پایان جلسه هیات قاضی Judge وارد شور شد و با توجه به درخواست اولیای دم یعقوب را به قصاص محکوم کرد. دیروز این حکم در شعبه 24 دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

حمله بازیکن تراکتور با چاقو به بازیکن پیکان در هتل المپیک + عکس

گوینده معروف رادیو درگذشت + عکس

فاطمه پلنگ کیست؟/این زن با مرگ شوهر صیغه ای اش سکوت کرد و....+عکس

فوری / حمله دراکولا مرگبار به شهرهای شمال ایران + عکس

حکم اعدام عروس در تهران + عکس

مرد شیطان‌صفت در دادگاه تهران به 134 سال زندان و 794 ‌شلاق ‌محکوم شد

فیلم لحظه زنده به گور کردن یک زن پس از مرگ همسرش + عکس

وقتی فهمیدم کامبیز با خواهر شوهردارم ارتباط شیطانی دارد ... + عکس دادگاه

4 مرد شیطان صفت زن جوانی را که از چنگان دو موتورسوار نجات یافته بود به بیابان جاده قم بردند و ... + عکس

این 4 مرد شب ها با شمشیر و تبر حمله می کردند / در باغ جاده قوچان چه گذشت؟ + عکس

بلایی که مرد زندانی سر زنش آورد / از صابر طلاق خواستم او به من تهمت زد و ...

جزئیات فرار یک زندانی از بیمارستان / فروش زندان اوین که 8 مالک دارد

تیراندازی در پادگان‌ها ارتباطی به فرماندهان نداشت

اقدام کثیف یک زن لباس پلیس در پارک ملت

بلایی که صبح عروسی بر سر دختر جوان آمد / داماد با او چه کرد؟

 

50 هزار تومان دادم و وارد خانه فساد شدم وقتی زن جوان را در آن وضعیت دیدم ... +عکس

کدخبر: 292768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟