سال گذشته مرد میانسالی به اداره پلیس در شرق تهران رفت و گفت: امروز ساعت 4 عصر پسر 14 ساله‌ام هنگام خارج شدن از ایستگاه مترو، از سوی مردی با تهدید چاقو مورد تعرض قرار گرفته است. در حالی‌که تلاش برای دستگیری متهم ادامه داشت، مأموران با شکایت‌های مشابهی مواجه شدند که در همان منطقه اتفاق افتاده بود.

به این ترتیب با ثبت مشخصات آن مرد جوان، مأموران متهم 28 ساله به نام داریوش را شناسایی و دستگیر کردند. متهم با اقرار به جرمش، روانه زندان Prison شد و پرونده با طرح شکایت از سوی تعداد زیادی شاکی کامل و به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و روی میز هیئت قضایی به ریاست قاضی زالی قرار گرفت. ابتدا یکی از شاکیان در جایگاه قرار گرفت و گفت: در خیابان پیاده‌روی می‌کردم، ناگهان متهم جلو آمد و با تهدید شیشه نوشابه شکسته مرا به جای خلوتی برد و. . . سپس همه لوازمی را که همراهم بود، سرقت Stealing کرد. شاکی دیگری که پسر نوجوانی بود، گفت: در پارک بودم که متهم از من سراغ مرد ناشناسی را گرفت.

سپس به بهانه نشان دادن عکس آن مرد، مرا به پشت درختی برد و خواست تا جیب‌هایم را خالی کنم. ناگهان دوستم رسید. متهم او را تهدید کرد تا از خانه پول بیاورد. وقتی دوستم رفت، او مرا آزار داد. سپس گوشی و پول‌هایم را سرقت کرد.

در ادامه، دیگر شاکیان نیز شکایت خود را مطرح کردند. وقتی متهم در جایگاه قرار گرفت، گفت: تنها شکایت دو شاکی را قبول دارم و بقیه را نمی‌شناسم. در آخر هیئت قضایی بعد از شور با توجه به طرح شکایت از سوی تعداد زیادی شاکی و مدارک موجود در پرونده، متهم را به 60 سال حبس به اتهام آدم‌ربایی، 72 سال حبس به اتهام سرقت و دو سال و نیم حبس به اتهام استفاده از اسپری فلفل، 594 ضربه شلاق Whip به اتهام سرقت مقرون به آزار و 200 ضربه شلاق به اتهام اذیت و آزار دو کودک محکوم کرد. این حکم از سوی دیوان عالی کشور نیز مورد تأیید قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

حکم اعدام عروس در تهران + عکس

فیلم لحظه زنده به گور کردن یک زن پس از مرگ همسرش + عکس

دوستم پیشنهاد شرم آوری داد و ... / او گفت زنم را طلاق دهم چون با او ارتباط دارد!

وقتی فهمیدم کامبیز با خواهر شوهردارم ارتباط شیطانی دارد ... + عکس دادگاه

4 مرد شیطان صفت زن جوانی را که از چنگان دو موتورسوار نجات یافته بود به بیابان جاده قم بردند و ... + عکس

این 4 مرد شب ها با شمشیر و تبر حمله می کردند / در باغ جاده قوچان چه گذشت؟ + عکس

بلایی که مرد زندانی سر زنش آورد / از صابر طلاق خواستم او به من تهمت زد و ...

جزئیات فرار یک زندانی از بیمارستان / فروش زندان اوین که 8 مالک دارد

تیراندازی در پادگان‌ها ارتباطی به فرماندهان نداشت

اقدام کثیف یک زن لباس پلیس در پارک ملت

بلایی که صبح عروسی بر سر دختر جوان آمد / داماد با او چه کرد؟

50 هزار تومان دادم و وارد خانه فساد شدم وقتی زن جوان را در آن وضعیت دیدم ... +عکس

کدخبر: 292932 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟