این 4 مرد شب ها با شمشیر و تبر حمله می کردند / در باغ جاده قوچان چه گذشت؟ +  عکس

از دی ماه سال گذشته پرونده هایی در کلانتری های حاشیه شهر و به ویژه کلانتری فردوسی و کاظم آباد تشکیل شد که بررسی محتویات آن ها نشان می داد: اعضای یک باند خشن که به شیوه «نینجاهای کارتونی»شمشیر و تبر را به پشت خود می بندند، وارد کارگاه های تولیدی و صنعتی می شوند و با بستن دست و پا و چشم های نگهبان کارگاه ها، اموال زیادی را به سرقت Stealing می برند.

اعضای این باند مخوف هنگام دستبرد به برخی شرکت ها و کارگاه های تولیدی قطعات خودرو، تابلو ، قالب های سنگین و گران قیمت که دارای آلیاژهای مس، چدن و آلومینیوم است را با استفاده از خودرو به مکان نامعلومی منتقل می‌کردند که مالباختگان با خسارت‌های میلیونی مواجه می شدند.

  با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و به دستور سردار بهمن امیری مقدم (فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی) این پرونده به ماموران عملیات ویژه مشهد سپرده شد تا با تجزیه و تحلیل های اطلاعاتی دقیق به ردیابی و دستگیری «نینجاهای خشن» بپردازند.

بنابراین گزارش، با دریافت این پرونده در اردیبهشت امسال و تجمیع اطلاعات، گروه زبده ای از ماموران با نظارت مستقیم و راهنمایی های سرهنگ محمد بوستانی (فرمانده انتظامی مشهد) فعالیت های تخصصی خود را با شیوه های علمی و استفاده از فناوری های نوین تجهیزاتی آغاز کردند.

آن ها پس از چند روز برگزاری جلسات تخصصی به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد تعدادی از اتباع خارجی غیرمجاز در سرقت های مذکور نقش دارند.

بنابراین تحقیقات پلیس Police در این باره متمرکز شد و ماموران عملیات ویژه به جست و وی آثار باقی مانده از «دزدان خشن» در محل های سرقت پرداختند تا این که با رصدهای اطلاعاتی موفق شدند دو تن از عاملان این سرقت ها را در منطقه جاده قدیم قوچان شناسایی کنند.

ماموران انتظامی پس از کسب مجوزهای قضایی از قاضی Judge «روحانی نژاد» وارد عمل شدند و یکی از متهمان را در مخفیگاهش محاصره کردند اما این تبعه خارجی قصد داشت از طریق پشت بام فرار Escape کند که ناگهان در حلقه محاصره ماموران گرفتار شد و بدین ترتیب دقایقی بعد عملیات برای دستگیری متهم دیگر ادامه یافت تا این که جوان افغانی غیرمجاز که از اعضای باند مخوف «نینجاها» بود نیز در تور پلیس افتاد. با انتقال دو متهم به مقر انتظامی آنان در بازجویی ها همدستان دیگر خود را نیز لو دادند که بلافاصله تحقیقات در این پرونده با صدور دستورات ویژه ای از سوی سرهنگ بوستانی وارد مرحله جدیدی شد.

ماموران انتظامی که موفق شده بودند محل انبار اموال سرقتی را در یکی از باغ های اطراف جاده قدیم قوچان کشف کنند، با کسب مجوزهای قضایی و در یک قرار صوری با دو تن دیگر از اعضای این باند، اطراف باغ را به محاصره درآوردند.

هنگامی که متهمان برای استعمال مواد مخدر Drugs قصد ورود به محل مذکور را داشتند متوجه حضور ماموران انتظامی شدند و با رها کردن موتورسیکلت به بیابان ها و باغ های اطراف گریختند.

در همین هنگام ماموران با شلیک 18 تیر که با اخطارهای پلیس همراه بود دو متهم دیگر پرونده «نینجاها» را نیز به دام انداختند و بدین ترتیب بازجویی از آن ها آغاز شد. اعضای این باند مخوف که بین 25 تا 30 سال سن دارند و معتاد Addicted به مواد مخدر هستند اعتراف کردند که سرقت های خود را از سال گذشته آغاز کرده اند. آنان تاکنون محل حدود 20 کارگاه تولیدی و صنعتی را که به آن مکان ها دستبرد زده اند به ماموران نشان دادند اما بررسی های مقدماتی ماموران عملیات ویژه بیانگر آن است که اعضای این باند سرقت های بیشتری مرتکب شده اند.

همه اعضای باند از اتباع خارجی غیرمجاز هستند که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده و به اقدامات مجرمانه خود ادامه می دادند. تحقیقات بیشتر با دستورات سرهنگ بوستانی برای ریشه یابی پرونده باند «نینجاهای خشن» همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سیدخلیل سجادپور

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

حکم اعدام عروس در تهران + عکس

مرد شیطان‌صفت در دادگاه تهران به 134 سال زندان و 794 ‌شلاق ‌محکوم شد

فیلم لحظه زنده به گور کردن یک زن پس از مرگ همسرش + عکس

دوستم پیشنهاد شرم آوری داد و ... / او گفت زنم را طلاق دهم چون با او ارتباط دارد!

وقتی فهمیدم کامبیز با خواهر شوهردارم ارتباط شیطانی دارد ... + عکس دادگاه

4 مرد شیطان صفت زن جوانی را که از چنگان دو موتورسوار نجات یافته بود به بیابان جاده قم بردند و ... + عکس

بلایی که مرد زندانی سر زنش آورد / از صابر طلاق خواستم او به من تهمت زد و ...

جزئیات فرار یک زندانی از بیمارستان / فروش زندان اوین که 8 مالک دارد

تیراندازی در پادگان‌ها ارتباطی به فرماندهان نداشت

اقدام کثیف یک زن لباس پلیس در پارک ملت

بلایی که صبح عروسی بر سر دختر جوان آمد / داماد با او چه کرد؟

50 هزار تومان دادم و وارد خانه فساد شدم وقتی زن جوان را در آن وضعیت دیدم ... +عکس

کدخبر: 292941 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟