آن روز، با شنیدن این حرف، به گریه افتادم و صادقانه اعتراف کردم بدون او نمی‌توانم نفس بکشم. وحید خانواده‌اش را، با اصرار، همراه خود به خواستگاری‌ام آورد. مادرش در مراسم خواستگاری خیلی واضح و شفاف گفت راضی به این ازدواج نیست. پدر و مادرم نیز نظر‌شان همین بود. با وجود مخالفت‌های شدید هر دو خانواده، من و وحید، با تهدید و لج‌بازی، پافشاری کردیم. پا به دوران عقد گذاشتیم و احساس خوشبختی می‌کردیم.

روزهای اول خیلی شیرین و رؤیایی بود اما خانواده‌ام نمی‌توانستند وحید را با جلف‌بازی‌هایش به عنوان داماد خود بپذیرند. خانوادۀ او هم چشم دیدن مرا نداشتند.

یک سال از بدترین روزهای عمرم گذشت. وحید، تحت تأثیر حرف‌های خانواده‌اش، عذابم می‌داد. بدتر از همۀ این‌ها شک و تردیدی است که به من دارد. مرا به چشم یک زن خیابانی می‌بیند. هفتۀ قبل می‌خواست گوشی تلفنم را بگیرد و دوباره آن را چک کند. گوشی را به او ندادم. آن‌چنان کتکم زد که مرگ را به چشمانم دیدم. من هم به او شک کرده‌ام. فکر می‌کنم کس دیگری را دوست دارد.

ما را به مرکز مشاورۀ پلیس Police معرفی کردند. برای خودم واقعاً متأسفم. تیرماه پارسال بود که، در فضای مجازی، خیلی اتفاقی با وحید آشنا شدم و، بعد از دو ماه، به‌سختی با او ازدواج کردم.

از همان روز اول می‌گوید: «تو در فضای مجازی به‌راحتی با من دوست شدی و معلوم نیست با چند نفر دیگر ... .». البته من هم به او بددل شده‌ام. ما قبل از ازدواج به مشاوره نرفته بودیم. ای کاش حداقل بعد از عقد، وقتی با اختلاف و مشکل روبه‌رو شدیم، به مشاوره می‌رفتیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

خواننده مشهور آبروی یک زن و مرد را برد +عکس

اشکان با من قرار ازدواج گذاشته بود اما مرا به ویلا برد و با دوستش ...+عکس

ورود فیفا به پرونده محرومیت شجاعی و حاج صفی / خطر تعلیق بیخ گوش فوتبال ایران

ارتباط خارج از عرف با جوانی داشتم که هم سن پسرم بود / وقتی شوهرم فهمید ...

سوختن پراید با اختلاف پدر و پسر در باقرشهر تهران + فیلم و عکس

راز تلخ قتل دختر 11 ساله در جنگل + عکس

دختری که عشق عبوری مرد متاهل شده بود!

اعدام جوان شیطان صفت در شیراز / پدر احسان بی نوا چه گفت؟ + عکس

اعتراف 18شیطان صفت اروپایی به اقدام شوم با 278 زن و پسر +عکس

هانیه را به بهانه ساخت کلیپ زیرزمینی به آپارتمانم در کرج بردم و ... + عکس

کشف جسد الهه 2 ساله در چاه فاضلاب / او از چهارشنبه گمشده بود + عکس

شک عروس و داماد / به راحتی با من دوست شدی پس ...

فیلم لحظه اسارت شهید مدافع حرم محسن حججی + تصاویر

 

کدخبر: 293343 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟