واقعیت یا شایعه/خودکشی حمید صفت  در زندان؟! +فیلم و عکس
حجم ویدیو: 4.04M | مدت زمان ویدیو: 00:01:06

به گزارش گروه جنایی رکنا، روز گذشته خبری تصویری در بعضی از شبکه های مجازی پخش و دست به دست برای همگان ارسال شد که خبر از خودکشی حمید صفت خواننده رپ ایران در زندان Prison رجایی شهر اعلام شده بود.
وکیل حمید صفت در خصوص این پرونده به خبرنگار رکنا گفت: روز گذشته من با حمید صفت با هماهنگی بازپرس پرونده، آقای سجاد منافی آذر ملاقات داشتم و موکلم در زندان در شرایط روحی خوبی قرار داشت و اینکه اعلام شده حمید صفت در زندان خودکشی کرده است دروغ است و او در وضعیت خوبی قرار دارد. 
نورالله عزیز محمدی وکیل حمید صفت در خصوص روند پرونده افزود: در نظریه اولیه پزشکی قانونی اشاره به وجود یک لخته خون در مغز متوفی اشاره شده است اما علت اصلی مرگ پدر خوانده حمید صفت هنوز اعلام نشده است.
عزیزمحمدی ادامه داد: برای بررسی علت اصلی مرگ باید منتظر اقدامات آسیب شناسی باشیم که این روند تا 3 هفته آینده طول خواهد کشید
گفتنی است، حمید صفت روز 28 مرداد ماه به اتهام قتل Murder پدر خوانده اش دستگیر شد و هفته گذشته وی پس از تحقیقات ابتدایی به دستور بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران روانه زندان رجایی شهر شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟