در این دیالوگ ها چنین به تماشاگران القا می شود که رابطه ای نامتعارف میان کاراکترهای زن و مرد فیلم وجود دارد که گویی از فیلتر شورای نظارت و خطوط قرمز رسته. این در حالی است که فیلم بیشتر یک تریلر اجتماعی به نظر می رسد و بی اخلاقی یا جسارت بی محابا در آن جایی ندارد. با این حال پس از گذشت سه هفته از فروش فیلم و نیم میلیاردی شدن آن، از دیروز آنونس جدید ساخته سهیل بیرقی با تمرکز بیشتر روی لیلا حاتمی و ساختاری معقول و مناسب با حال و هوای فیلم منتشر شد. آنونسی که آدرس نادرست به تماشاگرش نمی دهد تا در مواجهه با فیلم در سالن، سورپرایز منفی نشود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.