فاطمه معتمدآریا و فریبا متخصص هوو شدند! +عکس

فیلم تازه علیمردانی “آباجان” نام دارد که داستان آن در دهه 60 می گذرد و تمام آن در زنجان فیلمبرداری شده است.
بازیگر نقش مقابل معتمدآریا در این فیلم فریبا متخصص است که به تازگی در گفتگویی با ماهنامه “دنیای زنان” با اشاره به جزییات نقش اش در “آباجان” از این گفته که معتمدآریا در این فیلم هووی اوست!!
متخصص درباره کارهای تازه اش گفته است: بعد از مدتی پرکاری که تا ابتدای سال جدید هم ادامه داشت و نزدیک به دوماه درگیر بازی در سریال “قرعه” بودم در اواخر فصل بهار سفری رفتم تا تمدید روحیه ای انجام بدهم و با انرژی به خانه برگشتم و اخیرا هم در فیلم “آباجان” به کارگردانی هاتف علیمردانی بازی داشتم که لوکیشن فیلم در شهر زنجان بود.
وی درباره نقش اش در “آباجان” بیان داشته است: نقش یک زن آذری زبان سنتی، مظلوم و ساکت که همسر دوم مردی منتفذ و پولدار است را بازی می کردم؛ زنی که به سرنوشت محتوم این نوع زنها تن درداده است. “نازخند” نقشی که در “آباجان” بازی می کنم، نقشی رئالیستی است و مابه‌ازاهای زیادی دارد و برای بازی در این نقش به سراغ استفاده از لهجه نرفتم.
متخصص که علاوه بر سینما و تلویزیون در رادیو هم سابقه بازی دارد ادامه داده است: در “آباجان” نقش همسرم را محمود نظرعلیان بازی می‌کرد و نقش هوویم را فاطمه معتمدآریا بازی می‌کرد. از آن طرف شهر زنجان به لحاظ جغرافیایی شهر زیبا و بکری است و همین جذابیت بصری کار را بالا می‌برد. ضمن اینکه باعث می شد در مواقع بیکاری سری به اماکن تاریخی زنجان بزنم مثلا به سلطانیه رفته بودم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

پیرزن سنگدل نوه سه ساله‌اش را کشت +عکس

زورگیری 3 بچه پولدار در جاده شمال برای خرید بنزین

زن شوهر دار در دام کثیف یکه بزن محله شان/ شرور خطرناک به 15 سال زندان ،شلاق و تبعید محکوم شد

مرگ یک جوان در ماجرای تیراندازی پلیس پس از تعقیب موتورسوار مظنون

دستگیری وکیل 32 ساله که 4 دختر 15 ساله را آزار و اذیت کرد + عکس

عکس همسر آلمانی رضا صادقی و دخترش تیارا! +ماجرای ازدواج

گلاره عباسی اعلامیه درگذشت پدر لاله اسکندری را منتشر کرد +عکس

دختری که حرف هایش، زبان محمدرضا گلزار را در یک سفرخانه بند آورد + فیلم و عکس

کدخبر: 225798 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟