مجری سرشناس تلویزیون ایران از همسر بازیگرش جدا شد! +عکس
 «مرتضی علی آبادی» در گفت‌وگویی گفت: من با سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت پا به دنیای بازیگری گذاشتم و بعد از آن حضور در سریال چرخ فلک به کارگردانی عبدالله حمید نژاد و سینمایی ماشین قشنگم به کارگردانی محسن افشانی را تجربه کردم.

وی افزود: هفته گذشته نیز بازی‌ام در مجموعه «هشت و نیم دقیقه» به پایان رسید و به تازگی نیز برای حضور در سریال «زندگی شیشه‌ای» به کارگردانی راما قویدل قرارداد بسته‌ام.

این بازیگر درباره حضورش در سریال «لیسانسه‌ها» نیز توضیح داد: من نقش یکی از لیسانسه‌ها و نقش‌های اصلی را دارم و خوشبختانه به واسطه همکاری پیشینم با سروش صحت در این سریال با هماهنگی خوبی جلو می‌رویم.

 
1017761_544

علی‌آبادی که هم‌زمان با بازیگری ورزشکار هم هست، درباره حضور در هر دو حوزه بازیگری و ورزش توضیح داد: من به جز بازیگری دغدغه کار اصلی خود را دارم که مدیریت مجموعه ورزشی تنیس استقلال است و از فوتبالیست‌های سابق و یکی از مربی‌هایی هستم که در ایران بالاترین درجه مربی‌گری را دارم.

وی همچنین درباره زندگی مشترک با یک هنرمند (صبا راد مجری برنامه تلویزیونی) گفت: قطعا کسی که تصمیم می‌گیرد با فرد شناخته شده‌ای ازدواج کند، می‌داند که این مسیر سختی‌های خاص خودش را دارد. البته من باید از همین جا اعلام کنم که حدود ۶ ماه پیش از خانم راد جدا شده‌ام و دیگر ما هیچ نسبتی با هم نداریم.

وی تصریح کرد: اگر هم تا به حال خبر جدایی ما رسانه‌ای نشده به این دلیل است که نمی‌خواستیم دغدغه‌های زندگی شخصی ما وارد زندگی مخاطبانی بشود که هوادار ما هستند.

کدخبر: 226054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟