6 قربانی اسیدپاشی میهمان ستاره های سینمای ایران / بغض میترا حجار در اکران خصوصی " این زن حقش را می خواهد" شکست + فیلم و تصاویر

فیلمنامه «این زن حقش را می خواهد» با نام قبلی «پانسیون» مضمونی اجتماعی دارد و براساس داستانی واقعی به نگارش درآمده است. فیلم داستان پایداری یک زن را روایت می کند که سعی در گرفتن حق قانونی اش از طریق مراجع قضایی برای قصاص فردی که او را مضروب کرده در تلاش است….

به گزارش رکنا، در این فیلم که میترا حجار نقش زن قربانی اسیدپاشی را بازی می کند در پایان نمایش فیلم روی صحنه آمد و با قربانیان این حادثه احساس همدردی کرد و گفت بیشترین قربانیان حادثه اسیدپاشی در ایران و پاکستان هستند و جریان یکی از این قربانیان که دختر سه ساله ای بوده است و در پاکستان زندگی می کرده زندگیش را تحت شعاع قرار داده بود و شب ها با کابوس بیدار می شده است. بعد هم بغض کرد و با صدای لرزان آرزو کرد که روزی برسد که دیگر در ایران کسی قربانی این عمل غیر انسانی و شنیع نشود.

در این مراسم بازیگران و هنرمندان و ورزشکاران به نام و زیادی حضور داشتند. از فرهاد ظریف والیبالیست تا هانا کامکار موزیسین و شقایق فراهانی و کتایون ریاحی بازیگر گرفته تا سیروس الوند کارگردان پیشکسوت و قدیمی.

از جمله کسانی که در این مراسم حضور داشتند می توان به چند تن از قربانیان  اسید پاشی اشاره کرد که مورد حمایت هنرمندان قرار گرفتند و با آن ها همگی به تماشای این فیلم نشستند.

این فیلم با بازی میترا حجار، لعیا زنگنه، کامران تفتی، افسانه پاکرو، روشنک عجمیان، مینا جعفرزاده، رسول توکلی و رضا آشتیانی روایت چهار سال تلاش شبانه روزی زنی به نام فرزانه حجازی است که توسط یک عاشق کینه جو مورد ظلم واقع شده و در احقاق حق خود دچار حوادث عجیب و پیچیده ای می شود...

سایر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: تهیه کننده ناصر شعبانی، نویسنده: بابک کایدان (براساس طرحی از داود صبوری)، مدیر فیلمبرداری: حسن سلطانی، صدابردار: حمید اسلامی، طراح گریم: محمد ضیایی، طراح صحنه و لباس: علی فداکار، تدوین: محسن توکلی، صداگذار: محسن روشن، آهنگساز: آرمان موسی پور، سرمایه گذار و مجری طرح: داود صبوری، جانشین تولید: سعید علیجانی، مدیر برنامه ریزی: مهدی مطلبی، عکاس: نرگس مقدسی.

3222این+زن+حقش+را+می+خواهداین-زن-حقش-را-می‌خواهد57368347

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم وحشتناک ازلحظه شلیک مرگ به جوان سنندجی + فیلم

ازدواج جنجالی عروس یک ساله با داماد ۳ ساله+عکس

عمل زشت و وحشیانه 2 زن پس از هم خوابی با راننده مرد ثروتمند

اقدام زشت با زن بدکاره در ساختمان نیمه کاره

اقدام زشت و شوک آور با خانم معلم

سقوط دختر جوان از بالای ساختمان 20 طبقه در قزوین 

 معمای قتل زن مدلینگ در اردبیل / این زن داخل خودرو با گلوله کشته شد + عکس

 راز رها شدن جسد یک زن با موهای خرمایی با کفش های پاشنه دار

 مسافر خشمگین اتوبوس حادثه آفرید+فیلم

دلایلی و عکس های منتشر نشده از اعترفات و تحقیقات شهلا در پرونده قتل همسرناصرمحمدخانی + تصاویر

شوهرم نیمه شب از خانه دخترخاله شوهر دارم بیرون آمد / کتکاری زنانه به کلانتری رسید

مغازه دار خونسرد سیگار به لب به سارق مسلح شلیک کرد + فیلم

 

 

بازگشت بازیگر ایرانی که به شبکه جم پیوسته بود/ این بازیگر در دادسرای انقلاب دیده شد +عکس

بازیگر پرطرفدار ایرانی : من رفتگرم! + عکس

سلفی آیینه ای بازیگر معروف زن ایرانی در باشگاه بدنسازی! +عکس

 

 

کدخبر: 227356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سعیده وحیدنیا
آیا این خبر مفید بود؟