نسرین مقانلو هم به "آرام می گیریم" پیوست / ستاره ها در "فرحزاد" به خط شدند +عکس

این روزها عوامل تولید مجموعه تلویزیونی «آرام می گیریم» در منطقه فرحزاد سکانس های مربوط به این لوکیشن را با حضور بازیگرانی چون نسرین مقانلو، کاظم بلوچی، کامران تفتی و... تصویربرداری می کنند.
کاظم بلوچی در «آرام می گیریم» ایفاگر نقش «خسرو» است. خسرو پس از سال ها به ایران بازگشته تا زخمی کهنه و قدیمی را التیام بخشد. نسرین مقانلو نقش «محبوبه» را ایفا می کند. محبوبه که سال ها از عشق قدیمی خود دور بوده، در زندگی فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کرده است و اکنون در موقعیتی سرنوشت ساز قرار دارد.
همچنین هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، آتیلا پسیانی، مجید صالحی، لعیا زنگنه، آشامحرابی، علی اوسیوند، حسن جوهرچی، میرطاهرمظلومی، نگار عابدی، محمد فیلی، مونافرجاد، حمید هدایتی، نسرین نکیسا، محمود مقامی، مهدی ماهانی، بهزادرحیم خانی، ارسلان قاسمی، شهربانو موسوی، سعیده رودبارکی، حسین اکبری، مهسا هاشمی، سیامک اشعریون، غزاله اکرمی و... از دیگر نقش آفرینان این سریال پر بازیگر Actor و پر لوکیشن هستند.
سریال «آرام می گیریم» به تهیه کنندگی فرهاد گلی محصول مشترک انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست که در ۴۲ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش از این شبکه تولید می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

کیفرخواست قطع دست برای دزدعنکبوتی شمال تهران+عکس

اقدام وقیحانه 3 دزد مسلح با زن و شوهر در مقابل چشمان کودک 7 ساله + عکس

زنان و دختران کارمند در دام شیطانی دکتر قلابی

این زن و شوهر قرار گذاشتن 25 سال بعد طلاق بگیرند / توافق عجیب تازه عروس و داماد +عکس دادگاه خانواده

اقدام زشت یک گورکن با جسد فریزی شده یک دختر جوان

 

بازیگر مشهور سینما بعد از 11 سال هنوز برای این دختر کادوی تولد میفرستد! +عکس

بازیگر زن 38 ساله ایرانی باردار شد +عکس جدید

فرار خواننده زن مشهور از چنگ گروگانگیران +عکس و شرح ماجرا

کدخبر: 227892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟