ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

این بازیگر Actor به این دلیل دستگیر شد که علیه ساخت یک خط لوله نفتی ۳٫۷ میلیارد دلاری اعتراض کرد، خط لوله‌ای که گفته می شود ممکن است مکان‌های مقدس سرخپوستان یا آمریکایی‌های بومی را تحت تاثیر قرار دهد.

بعد از اینکه شیلین وودلی به خاطر اعتراض به ساخته شدن یک خط لوله نفتی در داکوتای شمالی دستگیر شد، حالا او ازدیدگاه خودش داستان را روایت کرده و از هوادارانش خواسته به او در مقابله با ساخته شدن این خط لوله ملحق شوند. وودلی در مجله تایم مقاله‌ای نوشت و انگیزه‌هایش برای اعتراض کردن نسبت به ساخته شدن خط لوله «داکوتا اَکسس» را بیان کرد. این پروژه ساخت وساز ۳٫۷ میلیارد دلاری است و به منظور حمل و نقل نفت در سراسر داکوتای شمالی، داکوتای جنوبی، آیووا و ایلینوی شکل گرفته است. قبیله «استندیگ راک سیو» چند ماه است که مسئولیت رهبری اعتراض‌ها را بر عهده گرفته و از گروه‌های بومی سراسر ایالات متحده و دیگر حامیان کمک گرفته است. استندیگ راک سیو نگران است که این پروژه به مکان‌های مقدس آمریکای بومی آسیب می رساند و می تواند روی منابع آب آن ها هم تاثیر منفی داشته باشد. گروهی که شامل بیش از ۱۲۰۰ باستان شناس، مدیر موزه و تاریخ دان می شود، اخیرا نامه ای را به دولت پرزیدنت اوباما نوشت و گفت کار ساخت و ساز این پروژه «مکان های دفن باستانی، مکان های دعا و دیگر بازمانده های مهم فرهنگی که برای لاکوتا و مردم داکوتا حائز اهمیت است» را نابود کرده است. روز دهم اکتبر یعنی یک روز بعد از اینکه دادگاه فدرال یک حکم نهی موقتی علیه ساخته شدن این خط لوله را از میان برداشت، وودلی همراه ۲۶ نفر دیگر دستگیر شد. او که نسبت به اتهام های تجاوز Rape به حریم خصوصی و شرکت در شورش ادعای بی گناهی کرده، از تصمیم خود مبنی بر اعتراض کردن دفاع کرد: «دستگیر شدن من، یعنی یک زن غیربومی سفیدپوست باید اتفاق می افتاد تا این مسئله به اطلاع خیلی از مردم برسد.»
او نوشت: «وقتی خط لوله داکوتا اکسس بشکند (و می دانیم که این اتفاق برای خیلی از لوله های نفتی می افتد)، میلیون ها نفر آبی خواهند داشت که توسط نفت خام آلوده شده است… نگذارید شیر دستشویی های اتوماتیک خانه های تان شما را گول بزنند؛ این آب از یک جا می آید و درست در لحظه ای که منبع آن آلوده شود، حمام و سینک و آب آشامیدنی شما هم آلوده خواهد شد. ما نباید جدیت این حقیقت را نادیده بگیریم.» وودلی همچنین از هوادارانش خواست توجه بیشتری به حقوق مردم بومی بکنند و گفت جامعه «اجازه می دهد صداهای آمریکای بومی توسط حواس پرت کنی های صداهای اضافه سفیدپوست بلعیده شوند.» او نوشت: «معاهده ها زیر پا گذاشته می شوند. زمین ها به سرقت Stealing می روند. سدها ساخته می شوند. محل زندگی بومی ها زیر آب می روند. مردم خانه های شان را از دست می دهند. با این حال ما هیچ توجهی نمی کنیم.» قرار است وودلی روز بیست و چهارم اکتبر در دادگاه ظاهر شود. درصورت محکوم شدن، او ممکن است تا ۶۰ روز به زندان Prison بیفتد و سه هزار دلار جریمه پرداخت کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

بانی فیلم


اخبار زیر را از دست ندهید:

اصابت غافلگیرانه دو گلوله به جوان رهگذر/ پلیس:انگیزه شلیک مشخص نیست +عکس

مزاحم دوست دخترم من را نقص عضو کرد و شهلا برای همیشه تنهایم گذاشت

رانندگی مستانه جان مادربزرگ 88 ساله را گرفت +تصاویر

رفتارهای دختر باجناقم مرا از خود بیخود کرد

خوشگذرانی های دردسر ساز با دختر شیشه ای / پریسا را در وضعیت بدی در پاتوق پسران دیدم!

 

سلفی ساحلی آقای بازیگر همراه تمام اعضای خانواده اش +عکس

ترلان پروانه با رنگ موهای عجیب و کاملا متفاوت به اینستاگرام بازگشت +عکس

بازیگر زن معروف ایرانی در مسابقه تیم فوتسال هنرمندان +عکس

کدخبر: 228054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟