سورپرایز شدن عجیب شبنم قلی خانی+تصویر

مخاطبان با دیدن چهره شبنم قلی‌خانی ناخودآگاه به یاد مجموعه «مریم مقدس» به کارگردانی شهریار بحرانی می‌افتند و اتفاقا همین نقش او را در میان مخاطبان سینما Cinema و تلویزیون شهیر کرد.
شبنم قلی خانی در ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. او دارای دیپلم ریاضی فیزیک است و در دانشگاه در رشتهٔ تئاتر قبول شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید. پس از آن ، در کنکور کارشناسی ارشد در گرایش کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد و هم اکنون فارغ التحصیل شده است. او از سال ۲۰۱۴ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می پرداخت.
شبنم قلی خانی هم چنین بازیگری به کودکان را برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می کرد. او استاد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و لیسانس طراحی صحنه را در سال ۲۱۱۱ از دانشگاه آزاد اسلامی تهران دریافت کرد.
شبنم نویسندگی و کارگردانی چندین فیلم کوتاه و مستند را بر عهده داشته است. در سال ۲۰۱۴، او نخستین فیلم کوتاه خود به نام واقعیت یک فروشندهٔ خیابانی را کارگردانی کرد. از فیلم های کوتاه او می توان به فیلم کوتاه زندگی اشاره کرد که او نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشت. داستان این فیلم کوتاه ۱۱ دقیقه ای مربوط به یک زندگی و مرگ ساده است.

Rokna (1)
شبنم قلی خانی بازیگر Actor مجموعه” هشت و نیم دقیقه” در نقش یکتا که این روز ها از شبکه دو سیما روی آنتن می رود دراینستاگرام خود نوشت:
“دیشب بعد از اجرای پوست انداختن حسابی سورپرایز شدم، ممنونم از همه شما عزیزان که بهترین تولد رو برام ساختین، پر خاطره ترین آبان زندگیم”برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

اقدام زشت با یک دختر در حیات خلوت + عکس متهم

باردار شدن دختر 14 ساله با آزار و اذیت پدر و پسر پولدار

دختر را به انباری تعویض روغنی برده بود و ... / چاره جز تلافی با دوستم نداشتم + عکس

15 سال زندان برای مرد افغانی که از شکنجه کودک ربوده شده تهرانی عکس گرفته بود+ تصاویر

اقدام کثیف 3 جوان با مشتریان در استخر لواسان + اعتراف و عکس متهمان

 

جزئیات تازه درباره درگذشت خواننده سرشناس پاپ +عکس

صف طولانی هواداران برای دیدن سوپراستار مشهور سینما +تصاویر

بازیگر زن مشهور ایرانی به چالش "چهره بدون عمل زیبایی" پیوست! +عکس

کدخبر: 230290 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟