برخورد عجیب عوامل دانشگاه کردستان با سلفی انداختن با رامبدجوان

رامبد جوان روز سه شنبه (دوم آذر ماه) در قالب برنامه «نگاه فلسفی به طنز» در جمع دانشجویان دانشگاه کردستان حضور یافت و با استقبال آنها مواجه شد. این مراسم با هدف پرسش و پاسخ دانشجویان از رامبد جوان برگزار شد که او نیز با زبانی آمیخته به طنز به سوالات مختلف دانشجویان درباره برنامه «خندوانه» پاسخ داد.

حضور رامبد جوان در دانشگاه کردستان با حاشیه‌هایی همراه بود؛ به پیشنهاد یکی از دانشجویان از رامبد جوان خواسته شد تا با دانشجویان عکس سلفی بگیرد، اما این اقدام با برخورد عوامل دانشگاه مواجه شد؛ در ادامه مراسم گوشی‌ها را از دانشجویان گرفتند و از آنها خواستند تا برای گرفتن عکس با رامبد جوان به بیرون از سالن بروند که این اقدام با اعتراض برخی از دانشجویان روبرو شد.

این بازیگر Actor نیز ضمن انتقاد از این برخورد، اظهار کرد: روحیه جوانانه و غیرجوانانه با هم متفاوت است و متاسفانه روحیه جوانی در بین مدیران وجود ندارد و موجب چنین برخوردهایی می‌شود. وی پس از این اتفاق برنامه را خاتمه داد و سالن را ترک کرد.

این برنامه با استقبال پرشور دانشجویان مواجه شده بود، به طوری که بسیاری از آنها جایی برای نشستن نداشتند و ایستاده برنامه را نظاره‌گر بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 230878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟