سوتی های جالب مردان هالیوود در نوع لباس پوشیدن +عکس

عزیز انصاری
ما از عزیز که جزو یکی از خوش پوش ترین ها بوده است، انتظار نداشتیم که این لباس را بدون پاپیون، آن هم با آن یقه، به تن کند.
 

ستاره-های-هالیوود (12)



کریس پرت
بهتر است وقتی می دانید که از این فاصله نزدیک قرار است از شما عکس بگیرند، کراوات خود را دقیق تر ببندید تا فاصله ای بین گره و یقه شما ایجاد نشود.
 

ستاره-های-هالیوود (11)



کیفر ساترلند
این طور به نظر می آید که ساترلند علاقه زیادی به شلوار دم پا گشاد دارد ولی بهتر بود که برای این کفش، شلواری تنگ تر را انتخاب می کرد.

ستاره-های-هالیوود (10)



دنیس هاسکینز
همه چیز دنیس هاسکینز خوب به نظر می رسد، جز کت او که به نظر بیش از اندازه بلند است. در انتخاب کتی که به تن می کنید باید دقت کنید که کاملا سایز تن تان باشد. کت بزرگ تر از تن تان نه تنها هیچ چیزی را نمی پوشاند، بلکه شما را بی قواره نیز خواهد کرد.
 

ستاره-های-هالیوود (9)



پانسل الگورت
ما هم الگورت را دوست داریم و هم روحیه ماجراجویانه او را، اما این تیپی که او انتخاب کرده است بیش از اندازه شلوغ است. بهتر بود که شلوار یا سویشرت اش را ساده انتخاب می کرد.
 

ستاره-های-هالیوود (8)



نیک کانن
اگر چه نیک کانن عاشق کلاه است، اما این کلاه برای این موقعیت و تیپ او اصلا مناسب نیست. اصلا چرا باید چنین کلاهی را برای مراسم رسمی ام تی وی گذاشت؟
 

ستاره-های-هالیوود (7)



پیت دیویدسون
هر فرد عاقلی می داند که این کفش مناسب این کت و شلوار نیست. بهتر بود که پیت دیویدسون کفشی ساق کوتاه به پا می کرد تا با تیپ مینیمالیست او جور در می آمد.
 

ستاره-های-هالیوود (6)



دونالد ترامپ Trump جونیور
بهتر است علاوه بر گره کراوات، به قد آن نیز دقت کنید، کاری که ترامپ نکرد. قد کراوات باید به گونه ای باشد که انتهای آن تا روی کمربندتان آید.

ستاره-های-هالیوود (5)


جاناتان فرناندز
پوشیدن کت قرمز یا عینک سفید هیچ اشکالی ندارد اما اگر دلتان می خواهد که کمی متفاوت تر و کلاسیک تر به چشم آیید، لازم نیست تک تک لباس ها و اکسسوری های خود را خاص انتخاب کنید. جاناتان فرناندز می خواسته به تیپ کسل کننده اش کمی تنوع دهد اما گویا در این راه زیاده روی کرده است. بهتر بود که او حداقل پاپیون اش را ساده انتخاب می کرد.

ستاره-های-هالیوود (3)



لئوناردو دی کاپریو
از دی کاپریو بعید بود که هر دو دکمه کت اش را با هم ببندد. به نظر شما اگر دکمه پایینی را باز می گذاشت، بهتر نبود؟ 
 

ستاره-های-هالیوود (2)

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 258398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟