اولین آلبوم رسمی ماکان بند منتشر شد/ آلبوم دیوونه بازی راهی بازار شد

اولین آلبوم رسمی گروه «ماکان بند»، در سبک پاپ به اجرا در آمده و تمامی قطعات آن در فضای الکترونیک تنظیم شده‌اند. نوای ساکسیفون بر روی موسیقی الکترونیک و آواز پاپ از خصوصیات اصلی آثار این آلبوم است.
این اثر شامل ۱۲ قطعه بعناوین «نرو»، «شیک»، «با تو آرومم»، «چشمای تو»، «پنجره»، «بازیچه»، «دیوونه بازی»، «ای داد»، «مثله کوه»، «این خیابونا»، «بارون» و «هر بار این درو» می باشد.

دیونه بازی
فضای آلبوم «دیوونه بازی» با موسیقی پاپ ایرانی که هر روزه می‌شنویم متفاوت است. تنظیم الکترونیک قطعات تا حدودی به آثار گروه «چارتار» نزدیک است و در عین حال کلیت آثار بسیار به موسیقی پاپ نزدیک‌تر است. جایگاه موسیقی «ماکان بند» را جایی بین موسیقی تلفیقی الکترونیک، پاپ، هاوس و هیپ‌ هاپ باید دانست.
شایان ذکر است که «دیوونه بازی»، اولین اثر رسمی «ماکان بند»، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری «آوازی نو» راهی بازار Store موسیقی کشور شد و علاقمندان می توانند نسخه اصلی و فیزیکی آن را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید اینترنتی و قانونی آن از طریق «بیپ تونز» اقدام نمایند. با دانلود آلبوم «دیوونه بازی» اثر گروه «ماکان بند»، از این گروه جوان و پرانرژی حمایت کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 299764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟