وقتی بازیگر زن ایرانی با لباس عروسی به دنبال شوهرش می افتد! + عکس

به تازگی تصویری جالب از مهناز افشار در لباس عروسی و در حال دویدن به دنبال همسرش منتشر شده است. این صحنه مربوط به یکی از سکانس های فیلم نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا است که به احتمال زیاد در نوروز 96 اکران خواهد شد. گویا سامان مقدم کارگردان این فیلم قرار است قسمت سوم این فیلم را نیز بسازد.

«نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» که ادامه اثر قبلی سامان مقدم «نهنگ عنبر» است با ازدواج رویا و ارژنگ صنوبر آغاز می شود. در مسیر زندگی مشترک ماجراهایی برای آن ها به وقوع می پیوندد.
فیلمنامه «نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» بر خلاف قسمت قبلی فیلم توسط سامان مقدم نوشته شده است و مانی باغبانی در نگارش فیلمنامه دخالتی ندارد. براساس پیگیری ها، طعنه های سیاسی فیلم کمرنگ است و بیشتر قصه ای اجتماعی با موقعیت کمدی دنبال می شود. قرار است فیلم اوایل خردادماه جلوی دوربین برود.
در این اثر سامان مقدم تلاش کرده ماجراهای فرعی جذابی برای پیشبرد قصه تدارک ببیند. طبق اعلام کارگردان در خصوص ترکیب بازیگران همان تیم قبلی خواهد بود. یک شخصیت جدید به قصه اضافه می شود که قرار است از میان چهره های شناخته شده انتخاب شود. قسمت اول «نهنگ عنبر» سال گذشته به نمایش درآمد که مقام دوم جدول فروش را به خود اختصاص داد. «نهنگ عنبر» در نیمه دوم فیلم دچار ضعف هایی است که موقعیت کمیک مناسبی را برای مخاطب خلق نمی کندو از ریتم می افتد. باید دید سامان مقدم در ورژن دوم از این اثر چه تمهیدی برای یک دست و روان بودن فیلم و خلق موقعیت های مناسب کمدی تدارک دیده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

مدیر مدرسه روستایی لاهیجان زن اولش را در چاه فضلاب کشت / این زن 3 روز در چاه زنده بود و التماس می کرد+ عکس قاتل و مقتول

نقشه کثیف زن برای بی آبرو کردن شوهر / محبوبه دوستانش را به صیغه شوهرش در می آورد

مرگ مشکوک طاها کوچولو سر سفره شام

مدیر مدرسه روستایی لاهیجان زن اولش را در چاه فضلاب کشت / این زن 3 روز در چاه زنده بود و التماس می کرد+ عکس قاتل و مقتول

اذیت و آزار ستاره در سانتافه شیشه دودی

مرگ تلخ کودک 12ساله در تیراندازی جشن عروسی

 

رقم درآمد نجومی کمدین و مجری ایرانی لو رفت +عکس

وقتی بازیگر زن ایرانی با لباس عروسی به دنبال شوهرش می افتد! + عکس

سحر قریشی ممنوع الکار است؛ والسلام! +عکس و جزئیات

فیلم مرد مورچه ای؛ ابرقهرمان میکروسکوپی +فیلم و عکس

کدخبر: 225650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟