به گزارش رکنا، ساعت 7:30 دقیقه عصر 18 مرداد ماه سال جاری ماموران پلیس غرب تهران در جریان مرگ مرموز 2 دختر جوان در استخر مجتمع مسکونی قرار گرفتند و خیلی زود تیم های پلیسی به دستور بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند.

ماموران در محل حادثه به سراغ پسر و دختر جوانی که از ماجرای مرگ 2 دختر جوان خبر داده بودند رفته و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که 2 دختر به واسطه دوستی با پسر جوان اجازه شنا در استخر مجمتع مسکونی را داشته اند.

دختر جوان در حالیکه اشک می ریخت به ماموران گفت: مدتی پس خواهرم فتانه با دختر جوانی به نام المیرا در اینستگرام با هم دوست شدند و رابطه آنها آنقدر زود با هم صمیمی شد که شماره تلفن هم دیگر را گرفتند و با هم بیرون رفتند.

وی افزود: پس از مدتی اردلان که از دوستانمان در اینستگرام است و همدیگر را می شناختیم با دیدن عکس های المیرا در صحفه اینستگرامش به او علاقه پیدا کرد و از طریق فتانه پیشنهاد خواستگاری و ازدواج را به المیرا داد.

المیرا پس از چند بار ملاقات اردلان و آشنایی شان پذیرفت تا با هم ازدواج کنند و به همین خاطر امروز قرار بود فتانه و المیرا به خانه اردلان بیایند تا درباره مراسم خواستگاری با هم قرار ملاقات بگذارند که وقتی به دنبال خواهرم آمدم تا به خانه برگردیم تلفنش را جواب نداد که به اردلان زنگ زدم که او نیز بیرون از خانه بود اما به سرعت خودش را به خانه رساند ولی وقتی به استخر مجتمع رفتیم با جسد فتانه و المیرا روی آب روبرو شدیم.

اردلان نیز به ماموران گفت: المیرا و فتانه به خانه ام آمدند و پس از هماهنگی برای رفتن به مراسم خواستگاری المیرا، آنها تصمیم گرفتند تا به استخر مجتمع بروند به همین خاطر من از خانه خارج شدم و دنبال کارهایم رفتم تا فتانه و المیرا راحت باشند اما پس از چند ساعت خواهر فتانه به من زنگ زد و گفت هر چه به موبایل فتانه زنگ می زند جواب نمی دهد که نگران شدم و به سرعت به خانه بازگشتم که با جسد آنها روی آب روبرو شدیم.

در این مرحله بازپرس پرونده دستور داد تا جسد 2 دختر جوان برای بررسی علت مرگ شان به پزشکی قانونی منتقل شود که در ادامه متخصصان پزشکی قانونی نارسایی علت مرگ را برق گرفتگی و به سبب آن نارسایی تنفسی اعلام کردند.

این نظریه در حالی صادر شد که کارشناس منطقه 3 عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران اعلام کرد که در صحنه مرگ 2 دختر جوان هیچ گونه آثار برق گرفتگی یا ایجاد حریق در محل حادثه صورت نگرفته است.

بنا به این گزارش، نسرین مرادی، دادیار شعبه پنجم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران در این مرحله با توجه به 2 نظریه متفاوت در مرگ 2 دختر جوان دستور تحقیقات بیشتر و بررسی دقیق علت مرگ را صادر کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 232171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟