پاسخ ژوله بازیگر معروف طنزهای تلویزیون به حاشیه سازها

محافل تندرو اصولگرایان او را به تشکیل پارتی مختلط متهم کرده اند.

ژوله در اینستاگرامش اینطور نوشت:

ژوله بازیگر معروف طنزهای تلویزیون سکوتش را شکست

در مسابقه خنداننده برتر سال ۱۳۹۴ او مطالب طنزی در مورد فوتبالیست‌ها و خواننده‌های زیر زمینی مطرح کرد در پی این اتفاق عده‌ای از طرفداران امیر تتلو به صفحه اینستاگرام ژوله حمله کردند کردند. او در پی این اتفاقات او اعلام کرد: من یک هفته نیست که صفحه اینستاگرامم را باز کردم و خیلی خوشحال شدم که این چنین مورد استقبال قرار گرفت چون در عرض یک هفته ۵۵ هزار فالوئر پیدا کرد و این یک رکورد است اما با اتفاقاتی که افتاده تصمیم گرفته‌ام صفحه‌ام را ببندم، چون اگر در این صفحه نتوانم حرمت خودم و همکارانم را نگه دارم، این صفحه به چه درد می‌خورد؟

ژوله در جریان مسابقات خنداننده برتر، توانست به مرحله فینال راه پیدا کند و همراه با مهران غفوریان جایگاه اول را از آن خود نماید.

این طنز نویس و نویسنده سریال های مهران مدیری همچنین با انتشار متن زیر در صفحه شخصی اش درباره بیماری اش، زندگی با آن و خاطراتی از ام‌ اس و حضورش در برنامه خندوانه توضیحاتی ارائه کرد و نوشت: «بازم یه توضیح به نظرم غیر ضروری درباره حضورم در برنامه خندوانه و شوخی هام با بیماری و بیماران ام اس: من نزدیک به ده ساله درگیر بیماری ام اس ام. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 234069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟