بلایی که مزاحم تلفنی زن شوهردار بر سر یک خانواده آورد+عکس

شهرام 33ساله 24 اردیبهشت ماه سال 89 مرد 28ساله ای را به نام محمد با ضربه چاقو به گردنش کشت و جنازه او را در حاشیه کوه بی بی شهربانو شهرری رها کرد. شهرام سپس از تلفن همراه محمد با خانواده او تماس گرفت و ماجرا را برایشان تشریح کرد. قاتل The Murderer پشیمان پس از دستگیری به قتل Murder اعتراف کرد و گفت: محمد را کشتم چون بارها مزاحم تلفنی همسرم شده و برای او پیامک فرستاده بود.

این مرد که در دادگاه به قصاص محکوم شده بود توانست رضایت اولیای دم را جلب کند. به این ترتیب دیروز از جنبه عمومی جرم Crime محاکمه شد و از قضات دادگاه درخواست بخشش کرد. در پایان جلسه قضات دادگاه طبق ماده 612 قانون Law مجازات اسلامی وی را به 7سال زندان Prison با احتساب روزهای بازداشت محکوم کردند تا وی به زودی آزاد شود.

گفت و گو با متهم

چقدر درس خوانده ای؟

تا چهارم دبستان درس خواندم.

شغلت چه بود؟

کارگر ساختمانی بودم.

چند سال با همسرت زندگی کردی؟

9 سال. ما زندگی خوبی با هم داشتیم.

پس چرا به او مشکوک شده بودی؟

نمی خواهم در این باره صحبت کنم. من فقط مدتی بود فهمیده بودم محمد که از بستگان دورمان بود برای همسرم مزاحمت ایجاد می کند.

چرا شکایت نکردی؟

وقتی این ماجرا را فهمیدم انقدر عصبانی شده بودم که نمی توانستم کار منطقی انجام دهم.

از ماجرای قتل بگو؟

با گوشی موبایل همسرم با محمد تماس گرفتم و او را به کوه بی بی شهربانو دعوت کردم. من وقتی با او روبه رو شدم با چاقو یک ضربه به گردنش زدم و با خانواده اش تماس گرفتم تا بالای سر او برسند و او را به بیمارستان برسانند.

چند فرزند داری؟

دو دختر دارم که حالا شش و هفت ساله هستند و حالا که من در زندانم خواهر همسرم با انکه خودش چهار فرزند دارد ازآنها نگهداری می کند.

ماجرای تصادف Crash همسرت چه بود؟

درست چند روز بعد از اینکه توانستم از اولیای دم رضایت بگیرم همسرم در راه رفتن به خانه پدری اش در اصفهان در جاده قم تصادف کرد و جان سپرد و من حتی نتوانستم در مراسم خاکسپاری او شرکت کنم.

چطور توانستی رضایت اولیای دم را بگیری؟

آنها لطف بزرگی به من کردند و بدون اینکه حتی ریالی پول بگیرند مرا بخشیدند. من شرمنده آنها هستم.

بعد از آزادی Freedom از زندان می خواهی چکار کنی؟ می خواهم خودم بالای سر دو دخترمباشم و انها را بزرگ کنم .من از کاری که کرده ام پشیمانم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟