چرا اوباما اشک ریخت؟ + تصاویر

به گزارش رکنا، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه در سخنرانی خود طیفی از تدابیر برای افزایش کنترل سلاح در آمریکا را معرفی کرد و به علت اهمال در اصلاح قوانین از کنگره انتقاد کرد. 
رئیس جمهور آمریکا لابی طرفدار حمل سلاح در آمریکا را به گروکشی از کنگره متهم کرد و گفت آن ها نمی توانند کل آمریکا را به گرو بگیرند و همه باید از کنگره بخواهند که شجاع باشد و در برابر دروغ های لابی طرفدار سلاح بایستد. 
وی گفت در حالی افراد از حق سلاح برخوردارند که قربانیان خشونت های مسلحانه، دانشجویان بلکس بر در سانتا باربارا از حق غیرقابل انکار زندگی و شادی محروم شدند، حق زندگی از دانش آموزان دبیرستانی در کالمن باین نیز گرفته شد. این حق از دانش آموزان کلاس اولی در نیوتاون نیز گرفته شد. خانواده های این کودکان اصلا تصور نمی کردند که عزیزانشان هدف گلوله قرار بگیرند و کشته شوند. 
اوباما سپس در حالی که اشک می ریخت گفت هر بار که درباره این کودکان فکر می کنم از خود بی خود می شوم. همه ما باید از کنگره بخواهیم که شجاع باشد و در برابر دروغ های لابی طرفدار سلاح بایستد. عکس های رویترز از لحظه اشک ریختن اوباما را در زیر می‌بینید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 237507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟