داستانسرایی های عجیب و غریب عامل قتل عام اراک در شب دستگیری+ عکس

به گزارش رکنا، شب گذشته، برای کارآگاهان اراک، شب بسیار خسته کننده و دشواری بود، چرا که عامل جنایت Crime هولناک اراک توسط پلیس Policeدستگیر شد و از همان زمان دستگیری بازجویی برای ادامه تحقیقات آغاز شد.
سحرگاه روز گذشته بود که خبر هولناک قتل Murder عام شش زن و مرد در اراک در کل کشور جنجال به پا کردو با توجه به فرار قاتل مسلح زنگ آماده باش پلیس به صدادرآمد.

در این جنایات یک مرد زندانی به نام عباس-ص که با سپردن وثیقه 200 میلیونی از زندان آزاد شده بود در حالیکه اسلحه کلاش و کلت و چاقو همراه داشت ابتدا به خانه ای در خیابان انقلاب اراک رفته و ساعت 5 و 45 دقیقه صبح با حمله ای خونین اعضای خانواده ای را هدف گلوله های انتقامجویانه قرار داد و سپس به سمت محله علی ابن ابوطالب رفته و هنوز یکساعت نگذشته بود که به قتل عام خانواده دیگری دست زد.
در نخستین اقدامات عملیاتی  برادر این قاتل فراری که در صحنه های جنایاتش او را همراهی می کرد دستگیر شد، سپس خبر دستگیری یکی از رابط های وی که قاتل را فراری داده بود منتشر شد و همزمان با تاریکی شب عباس نیز که در تکاپوی فرار بود و برای تهیه پول به سرقرار با آشنایی رفته بود دستگیر شد.
بلافاصله پس از دستگیری، ماموران بازجویی را برای پی بردن به اسرار این جنایت آغاز کردند. یک منبع آگاه در خصوص اینکه عباس چگونه وارد خانه مقتولان شده است گفت: عباس با مقتولان آشنایی قبلی داشته و با زدن زنگ و اجازه صاحب خانه وارد می شود اما سپس نقشه شومش را عملی می کند.
این منبع آگاه اعلام کرد: قاتل تاکنون در اعترافات خود بارها دچار تناقض گویی شده است به همین دلیل تحقیقات همچنان ادامه دارد اما انگیزه اصلی قاتل برای این جنایت هولناک همچنان انتقام خوانده می شود و وی گفته خانواده نخست را بخاطر شهادت دادن در پرونده قضایی وی و خانواده دوم را که اولیا ی دم بوده و اصرار داشتند وی مقصر در مرگ پسرشان بود را به رگبار بسته است.
وی افزود: در خصوص اینکه قاتل، پس از این جنایت می خواسته به کجا فرار کند نیز دچار تناقض گویی شده است و هر بار به محلی اشاره می کند. به همین دلیل تحقیقات همچنان ادامه دارد و بلافاصله پس از به نتیجه رسیدن روند تحقیقات نتایج اعلام خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 237578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟