پایان خوشگذرانی های قاتل مسلح در باند فرودگاه مهرآباد+عکس

این مرد جوان هم خانه اش را به قتل رساند و 30 هزار دلار وی را سرقت کرده بود، دیروز در حالی محاکمه شد که ادعا کرد، قتل ناخواسته رخ داده است.

به گزارش رکنا،رسیدگی به این پرونده از عصر هفتم اردیبهشت ماه سال 94 به دنبال تماس یک مرد جوان به نام مصطفی با پلیس Police 110 در دستور کار پلیس قرار گرفت. این مرد که پریشان بود گفت: من پیک موتوری یک صرافی بزرگ هستم. برای تحویل دادن 30 هزار دلار آمریکا به خانه ای در بلوار فرحزادی آمدم و با مرد جوانی به نام امین که گمان می کردم صاحبخانه است روبه رو شدم. او دلارها را از من گرفت اما نمی خواست پول آنها را به من بدهد. در رفت و آمدهای مشکوک او به یکی از اتاق ها ناباورانه با جنازه یک مرد  روبه رو شدم. امین همان موقع اسلحه ای روی شقیقه ام گذاشت و مرا تهدید به مرگ کرد. او دست و پایم را با طناب بست و خانه را ترک کرد. من با زحمت  توانستم دست و پایم را باز کنم .

با تماس این مرد ماموران کلانتری134 شهرک غرب به محل جنایت رفتند وبا جنازه خونین حمید 56ساله روبه رو شدند که گردنش با بست های پلاستیکی بسته شده و با اصابت گلوله از پای درآمده بود.

به گزارش رکنا، ردیابی متهم فراری آغاز شده بود که پلیس به بررسی فیلم ضبط شده دوربین های مداربسته ساختمان پرداخت و تصویر قاتل را به دست آورد. شواهد نشان می داد این مرد که کارمند یک شرکت کامپیوتری است از مدتی قبل با حمید هم خانه شده بود. تلاش پلیس برای ردیابی امین ادامه داشت تا اینکه پلیس دریافت وی قصد پرواز به سمت آبادان را دارد و همین کافی بودتا وی 19 خرداد ماه هنگامی که سالن ترانزیت فرودگاه مهرآباد را ترک کرده بود تا سوار هواپیما شود بازداشت شد.

امین به جنایت Crime و سرقت Stealing 30 هزار دلار آمریکا اعتراف کرد و دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده چهار پسر و یک دختر قربانی در جایگاه ویژه ایستادند و برای قاتل The Murderer پدرشان حکم قصاص خواستند. سپس امین روبه روی قضات ایستاد و در تشریح آشنایی اش با قربانی گفت: مهندس یک شرکت کامپیوتری بودم و زندگی بدی نداشتم. اما مدتی بود با همسرم اختلاف پیدا کرده و با دختر جوانی آشنا شده بودم. به همین خاطر دنبال یک خانه مجردی می گشتم که با آگهی نیاز به یک هم خانه در روزنامه روبه رو شدم. سعید که بعد از مرگ همسر اولش با همسر دومش اختلاف پیدا کرده بود برای اجاره یک خانه در شهرک غرب به دنبال یک هم خانه می گشت . من سعید را دیدم و با هم یک خانه اجاره کردیم. در مدت دو ماهی که با هم زندگی می کردیم با هم صمیمی شده بودیم. او از مشکلات زندگی اش می گفت و من هم با او درد دل می کردم. او می گفت قبلا جنگلبان بوده و حالا می خواهد یک اسلحه داشته باشد. من هم از یکی از دوستانم برایش یک کلت کمری تهیه کردم.

وی درباره وقوع قتل Murder گفت: آن روز کلت را از دوستم تحویل گرفتم و به خانه بردم. به محض اینکه می خواستم اسلحه را به حمید تحویل بدهم ناخواسته یک تیر از آن شلیک شد و به سینه حمید برخورد کرد. می خواستم با اورژانس تماس بگیرم که یک نفر زنگ در خانه را زد. قبل از این ماجرا سعید با یک صرافی تماس گرفته و درخواست 30 هزار دلار آمریکا کرده بود.چون می ترسیدم همسایه ها صدای شلیک اسلحه را شنیده باشند بلافاصله در را باز کردم و پیک موتوری صرافی وارد خانه شد. او 30 هزار دلار را به من داد وپولش را خواست. ترسیده بودم و دست و پایم را حسابی گم کرده بودم.پیک موتوری هم برای گرفتن پولش عجله داشت.چون رمز کارت سعید را نمی دانستم کارت عابربانکم را به پیک موتوری دادم اما فهمید که در کارتم پولی ندارم. در یک لحظه به اتاق رفته بودم تا جنازه سعید را بررسی کنم که پیک موتوری پشت سرم به اتاق آمد و با جنازه روبه رو شد. من همان موقع او را تهدید کردم تا ساکت بماند و دست و پایش را بستم و خانه را ترک کردم.

وی درپاسخ به سوال قاضی Judge درباره اینکه چرا گردن مقتول را با بست پلاستیکی بسته بودی گفت: باور کنید من خیلی ترسیده بودم. همه این ماجراها در 30 ثانیه رخ داد و تیر ناخواسته شلیک شد. من خانه را ترک کردم و در مدت یک ماهی که فراری بودم اسلحه را در یک خانه نیمه ساز در حوالی اتوبان یادگار امام جاسازی کردم. سپس دو هزا دلار به همسرم دادم برای دختر مورد علاقه ام یک خانه اجاره کردم. یک ماشین خریدم و مبلغ هشت هزار دلار را هم در حیاط شرکتی کامپیوتری دفن کردم اما وقتی دستگیر شدم پلیس دلارها را پیدا نکرد.

من قتل و خرید اسلحه و سرقت دلارها را قبول دارم اما می گویم همه این ماجرا ها یک اتفاق بود.

سپس صاحب صرافی که 30 هزار دلار به خانه سعید فرستاده بود در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: در این مدت دلارها به دستم نرسیده است و من پول هایم را می خواهم.

به گزارش رکنا؛در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 238777 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟