واژگونی میکسر پر از  بتون در خیابان+ عکس

صبح امروز یک  میکسر حامل 5 متر مکعب بتون بر اثر نسشت کف زمین در خیابان کاشانی واژگون شد.

" حسن نجمی " سرپرست ایستگاه دوم آتش نشانی مشهد با بیان این خبر گفت:  ساعت 10:52 صبح امروز از وقوع حادثه Incident واژگونی یک دستگاه میکسر بتون در خیابان کاشانی مطلع شد، گفت: پس از آن گروه نجات ایستگاه دوم به همراه تجهیزات ویژه به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: پس از حضور نجاتگران در محل مشخص شد که یک میکسر حامل 5 متر مکعب بتون هنگام حرکت در خیابان کاشانی ، کوچه یدالله به دلیل شکسته شدن لوله آب شهری و در پی آن نشست ناگهانی زمین و ایجاد گودالی به مساحت تقریبی 5 متر مربع و عمق حدوداً یک متر ، واژگون شده است .

نجمی با اشاره به نشت آب به داخل زیرزمین مجاور محل حادثه که یک واحد تولیدی پوشاک بود ، اظهار کرد: آتش‌نشانان همزمان با قطع برق خودرو و ایمن‌سازی محل، عملیات خود برای جلوگیری از نشت آب و بروز خسارات بیشتر آغاز نمودند .

سرپرست ایستگاه شماره دوم سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره قطع آب آن محدوده توسط عوامل شرکت آب ، افزود: ماموران آتش نشانی ضمن برقراری ایمنی محل و کشیدن نوار خطر با ارائه نکات ایمنی به مالک خودرو که خوشبختانه در جریان بروز این حادثه به وی آسیبی نرسیده بود ، به عملیات خود خاتمه دادند.

رکنا: واژگونی میکسر سیمان

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 238999 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟