این دو زن همزمان با شکایت مردانی در پلیس Police فتا تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. بررسی‌ها و تحقیقات اولیه از شاکیان این پرونده‌ها نشان می‌داد که آنها در یک کانال تلگرامی با این دو زن آشناشده و در جریان برقراری این دوستی تلگرامی عکس‌های خصوصی خود را برای آنها ارسال کرده‌اند. گمان می‌کردند واقعا این خانم‌ها افراد خوبی هستند و می‌توانند با آنها ازدواج کنند. غافل از این که این دو زن با هویت‌های غیرواقعی آنها را به قصد ازدواج فریب داده و با تهدید به انتشار عکس‌های خصوصی این افراد به اخاذی‌های سریالی از مردان جوان دست زده‌اند. دو عروس قلابی زمانی که بازداشت شدند، اعتراف کردند به طور سریالی به این اخاذی‌ها دست زده‌اند و هدفشان پولدار شدن بوده است.

سناریوی مرگبار برای سرقت Stealing طلافروشی

اما دومین روز هفته عامل قتل Murder طلافروش تهرانی که مدتی تحت تعقیب پلیس بود بازداشت و اعتراف کرد چون 300 میلیون تومان به فردی مقروض بوده، تصمیم گرفته مرد طلافروش را به قتل برساند و با سرقت طلاهای او، بدهی‌اش را به مرد طلبکار بپردازد. متهم در تحقیقات گفته بود که برای تهیه این بدهی از سه ماه پیش نقشه این دزدی theft را طراحی کرده است. «با شناسایی مغازه طلافروش چند بار به عنوان مشتری به مغازه‌اش رفتم. همه جا را جست‌وجو کردم. حتی رفت و آمد طلافروش 60 ساله را نیز زیر نظر گرفتم. 25 دی بود که نقشه‌ام را عملی کردم. زمانی که او از مغازه خارج شد تعقیبش کردم و یک تصادف Crash ساختگی راه انداختم و با این ترفند او را به مغازه‌ام کشاندم. در آنجا او را کشته و کلید طلافروشی را دزدیدم و طلاهایش را سرقت کردم. بعد جسد مثله شده او ر ا در سطل زباله انداختم.

تبعید خواننده پاپ به اتهام آزار دختر جوان

تبعید خواننده پاپ با شکایت دختر جوان مهم‌ترین خبر سومین روز هفته بود. شاکی در شکایتش گفت: من از طرفداران همین خواننده هستم. یک روز به طور اتفاقی با وی ملاقات کردم. در جریان ملاقات مرا به خانه‌اش برد، اما کسی در آنجا نبود و او مرا در دام شیطانی‌اش گرفتار کرد. همزمان با این شکایت جوان خواننده بازداشت شد و ادعای آزار و اذیت شاکی را انکار کرد. او مدعی بود که شاکی طرفدارش بوده، اما چون به وی علاقه‌ای نداشته، این شکایت را مطرح کرده تا اعتبار خوانندگی‌اش را به خطر بیندازد. ادعای بی‌گناهی متهم در حالی بود که پزشکی قانونی آزار و اذیت را تائید کرده است. این خواننده پاپ سرانجام سومین روز هفته در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و مدعی شد شاکی با اراده خودش به خانه او آمده و ارتباط با هم برقرار کرده‌اند. بعداز محاکمه، این خواننده به دو سال تبعید در شهری دورافتاده، پنج سال محرومیت از فعالیت‌های فرهنگی و خوانندگی و 99 ضربه شلاق Whip محکوم شد.

شلیک مرگبار دزد The Thief مسلح به پلیس

همزمان با چهارمین روز هفته گروهبان علی احمدنژاد، مامور کلانتری 12 مارلیک همراه سربازی در میدان ساعت در حال گشتزنی بودند که به یک خودرو پژو پارس مشکوک شدند. آنها زمانی که متوجه شدند این خودرو سرقتی است، قصد بازداشت راننده آن را داشتند که مرد مهاجم با آنها درگیر شد و گروهبان و سرباز جوان را هدف شلیک گلوله قرارداد و گریخت. ساعاتی بعد از این درگیری گروهبان جوان به شهادت رسید. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران در جست‌وجوی قاتل The Murderer مسلح به نام سعید معروف به کاکا بودند که سرانجام رد او را در خانه خواهرش در خرم دشت کرج به دست آوردند. ماموران برای دستگیری متهم به آنجا اعزام شدند. او با دیدن ماموران اقدام به تیراندازی کرد تا راهی برای فرار Escape پیدا کندکه موفق نشد و در درگیری با ماموران زخمی شد. او به بیمارستان منتقل شد، اما به دلیل خونریزی فوت کرد و پرونده زندگی این قاتل مسلح بسته شد.

کلاهبردار خود را به مُردن زد

همیشه کلاهبرداران ترفند‌های خاصی را برای فرار از دست طلبکاران خود به کار می‌گیرند، اما یکی از این کلاهبرداران که شاکیانش از او بیش از دو میلیارد تومان طلب داشتند برای فرار از دست آنها به اقدامی عجیب دست زد. او برای فرار از دست مالباخته‌ها خود را به مردن زد. خانواده‌اش هم مراسم ختم و ترحیم او را برگزار کردند. این نقشه زمانی لو رفت که تعدادی از مالباخته‌ها به مرگ ناگهانی او مشکوک شدند و پلیس اصفهان را در جریان ماجرا قرار دادند.

بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد که این متهم در پوشش یک شرکت سرمایه‌گذاری بیش از دو میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود. شاکیان مدعی بودند که متهم با کمک خانواده‌اش، به دروغ خود را به مردن زده و مراسم ختم و ترحیم خود را هم برگزار کرده، اما مطمئن هستند وی زنده است. جست‌وجوها در این باره ادامه داشت که معلوم شد ماجرا صحت دارد و متهم با تغییر چهره در مکان دیگری زندگی می‌کند که وی پنجمین روز هفته بازداشت و روانه زندان Prison شد.

فوتبالیست جنجالی باز خبرساز شد

روز پنجشنبه یکی از بازیکنان پیشین تیم ملی فوتبال و پرسپولیس دوباره خبرساز شد. او زمانی که از فرودگاهی در تهران بیرون آمد تا به خانه‌اش برود از سوی یکی از بستگان همسر موقت خود و افراد دیگری که با او همراه بودند، ربوده و به خانه‌ای منتقل شد. او در جریان این آدمربایی توانست از طریق پیامک موضوع را به خانواده‌اش خبر دهد. این گونه بود که پای پلیس به پرونده باز شد و ماموران با رفتن به مخفیگاه آدمرباها، آنها را بازداشت کردند و مرد فوتبالیست نجات پیدا کرد. زمانی که از متهمان تحقیق شد آنها گفتند که قصد آدمربایی در کار نبوده و فقط قصد تنبیه این مرد را داشته‌اند. یکی از متهمان می‌گفت که مرد فوتبالیست با دختر یکی از بستگان وی ازدواج کرده و متوجه شده که میان آنها اختلاف‌هایی رخ داده که همین باعث شد مرد فوتبالیست را به زور به خانه بیاورند تا با او حرف بزنند.

دختر معلول ذهنی قربانی مرد آزارگر

اما آخرین روز هفته بود که راز مردی که دختر عقب مانده ذهنی را در دام شیطانی خود گرفتار کرده بود، فاش شد. ماجرای این پرونده از آنجا شروع شد که خانواده‌ای اواخر سال 93 به کلانتری چهاردانگه رفته و از این متهم شکایت کردند. تحقیقات نشان می‌داد که این خانواده برای نگهداری از پدر بیمارشان که خواهر معلول ذهنی‌شان هم با او زندگی می‌کرده، مردی را به عنوان خدمتکار استخدام کرده بودند که این مرد خواهرشان را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

مرد خدمتکار در تحقیقات انکار کرد و با سپردن وثیقه آزاد شد، اما در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران غیرعلنی محاکمه و خودش را بی‌گناه خواند، اما شواهد او را گناهکار نشان می‌داد که وی بازداشت و روانه زندان شد تا حکم قضایی درباره وی صادر شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 245575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟