سرهنگ"هادی نصیری" با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان مبنی بر وقوع تیراندازی و مصدومیت شدید دو محیط بان در مناطق جنگلی "هزار جریب" موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی"پی رجه" این فرماندهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه Incident در بررسی های اولیه دریافتند، دو محیط بان اداره محیط زیست شهرستان حین انجام وظیفه در مناطق جنگلی از سوی یک شکارچی غیرمجاز با سلاح شکاری مورد اصابت گلوله ساچمه ای قرار گرفتند که با حضور عوامل اورژانس و همکاری ماموران انتظامی سریعاً به مرکز درمانی منتقل شدند .
فرمانده انتظامی شهرستان نکا اظهار داشت: با وقوع این حادثه اکیپ ویژه شناسایی و دستگیری عوامل تیراندازی تشکیل و موضوع در دستور کار ویژه ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نصیری با اشاره به هماهنگی قضائی و اجرای طرح های ویژه انتظامی و امنیتی در سطح منطقه و کنترل مبادی ورودی و خروجی منطقه و اجرای طرح مهار از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 یا سه سرنشین خبر داد و افزود: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی یک قبضه اسلحه شکاری را کشف و متهمان را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا،افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس Police ابتداء منکر هرگونه اقدام به تیراندازی به سوی محیط بانان شدند که با توجه به شواهد و قرائن موجود سرانجام یکی از متهمان لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی اقرار کرد.
وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253359 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟