به گزارش اختصاصی رکنا، این مرد جوان با فیلمبرداری از میهمانی‌های پنهانی‌ای که همسر و دخترش در آنها شرکت داشتند، به باجگیری‌های میلیونی دست می‌زد.

به گزارش پرونده ، مردی آشفته خود را به کرمان رساند و ادعا کرد در یک توطئه گرفتار شده و خود نیز بی‌تقصیر نبوده است. این مرد که صدایش می‌لرزید، به افسر بازجو گفت: یک ماه قبل با زنی جوان که دختری 13 ساله دارد، آشنا شدم. وی خود را زنی تنها معرفی کرد و با توجه به شغل پر در‌آمد من سعی کرد خودش را به من نزدیک کند. وی افزود: ابتدا از سر دلسوزی کمک‌هایی کردم، اما این زن جوان اصرار داشت در جای خلوتی من را ببیند. هرچه از پیشنهادش سرباز می‌زدم، نمی‌پذیرفت و بیشتر پافشاری می‌کرد تا اینکه تسلیم شدم. به شرط اینکه دخترش را همراه خود بیاورد، پذیرفتم. قصدم این بود که این زن نزد دخترش من را قربانی خواسته شوم خود نکند.

مادر و دختر به خانه‌ام آمدند و ناگهان رفتارها و گفتارهای عجیبی داشتند. وقتی رفتند از اینکه اتفاق خاصی نیفتاده است، خوشحال بودم، البته به نوع رفتارهای زن جوان حتی دخترش مشکوک شده بودم. آنها بیشتر نقش بازی می‌کردند و مشخص بود در نهایت مراقب رفتارشان هستند.

هنوز ساعتی از رفتن آنها نمی‌گذشت که موبایلم زنگ خورد و مردی با صدای خشن و گرفته ادعا کرد فیلمی از من دارد که نشان می‌دهد به همسرم خیانت Cheat کرده‌ام و زنی با دختر نوجوانش میهمان خانه‌ام بوده‌اند.

از آنجایی که به خودم مطمئن بودم، به وی ناسزا گفتم و خواستم دست از باجگیری بردارد و گفتم که می‌دانم مادر و دختر اجیر شده بوده‌اند، اما وقتی شنیدم می‌خواهد فیلم آن میهمانی را نزد همسرم و حتی بین همکاران پخش کند، با وجود اینکه می‌توانستم رفتارم را توجیه کنم، ترسیدم و پذیرفتم به آن مرد نزدیک 10 میلیون تومان بدهم تا دست از سرم بردارند.

این پول به حساب مرد شیاد و همدستانش واریز شد، اما صبح امروز آن مرد باز تماس گرفت و 10 میلیون تومان دیگر خواست. نمی‌خواستم به خاطر گناه ناکرده پولی به کسی باج بدهم، به خاطر همین تصمیم گرفتم پلیس را در جریان قرار دهم. با ادعاهای این مرد پولدار بازپرس ددستور داد مرد باجگیر همراه مادر و دختر شیاد دستگیر شوند.

کارآگاهان در این مرحله با دادن آموزش به مرد پولدار توانستند ردی از مرد تماس‌گیرنده به دست ‌آورند و از طریق بررسی‌های بانکی و مخابراتی این مرد را در خانه‌اش محاصره کرده و به دام اندازند.

از خانه این مرد باجگیر، نه‌تنها فیلم مربوط به مرد ثروتمند به دست آمد، بلکه ماموران با فیلم‌های دیگری روبه‌رو شدند که در همگی آنها مادر و دختر نوجوانش با ایفای نقش مردان را در تنگنا قرار داده بودند.

وقتی در یکی از اتاق‌ها زن جوان و دختر 13 ساله نیز که پنهان شده بودند، دستگیر شدند، تلخ‌ترین بخش این پرونده رقم خورد و مشخص شد مرد باجگیر کسی جز پدر خانواده نیست که همسر و دختر 13 ساله‌اش را وادار به همراهی در دسیسه‌های شیطانی خود کرده است.

اعضای این خانواده بازداشت شدند. پدر خانواده در بازجویی‌ها گفت: وقتی ماجرای نقشه‌ام را به همسرم گفتم، با عصبانیت نپذیرفت، حتی تهدید به جدایی کرد، اما بعد با شنیدن وعده زندگی رویایی پذیرفت. شرط ما این بود که خط‌قرمز‌ها رعایت شوند.

وی افزود: مردان پولدار را من شناسایی می‌کردم و همسرم با ایفای نقش زن تنها و نیازمند با آنان رابطه برقرار می‌کرد. بیشتر این مردان وقتی اصرار همسر و دخترم را به میهمانی در خانه‌شان یا سفر می‌دیدند، نمی‌پذیرفتند که همسرم با ترفندهایی که به او آموزش داده بودم، آنها را مجبور به پذیرفتن می‌کرد و در خانه‌ها یا مسافرت با استفاده از دوربین موبایل به صورت پنهانی فیلمبرداری می‌کرد.

زن شیاد نیز گفت: هیچگاه فکر نمی‌کردم در نقش یک شیطان Evil با شوهرم همدستی کنم، اما وسوسه پول، طلا، تفریح و خانه مناسب من را فریب داد و پشیمانم.

دختر 13 ساله که گریه می‌کرد، گفت: من بیشتر مراقب پدر و مادرم بودم و وجود من در امنیت مادرم لازم بود. هر شب با گریه می‌خوابیدم و افسوس می‌خوردم چرا پدر و مادرم نباید سالم زندگی کنند.

کارآگاهان که می‌دیدند این زوج و دختر نوجوان‌شان مردان زیادی را به دام خود کشانده‌اند، به بررسی‌های اطلاعاتی پرداختند و با اعترافات باند شیطانی توانستند بیشتر طعمه‌های‌شان را شناسایی کنند و این مردان که می‌دیدند مشخصات‌شان محرمانه خواهد ماند، پذیرفتند پرده از سرنوشت‌های مشابهی بردارند. یکی از مردان گفت: اصرار خیلی زیاد بود تا اینکه پذیرفتم مادر و دختر را به سفری تفریحی ببرم و همانجا آنها فیلمبرداری کرده بودند و از من 100 میلیون تومان باجگیری کردند. باور کنید زندگی‌ام سیاه شده بود و شب‌ها از ترس آبرویم کابوس می‌دیدم.

بنابر این گزارش، بررسی‌ها نشان داده است باند خانوادگی باجگیری‌های 5 میلیونی، 10 میلیونی، 40 میلیونی و حتی 100 میلیونی داشته‌اند.

توصیه قضایی

یک بازپرس باسابقه در خصوص این پرونده گفت: دلسوزی و مهربانی نیز خطوط قرمزی دارد که اگر در نظر گرفته نشوند، عواقب تلخ و گاهی جبران‌ناپذیری خواهند داشت.

وی افزود: در برخی از پرونده‌های قتل Murder دیده می‌شود که قربانیان به خاطر دلسوزی و حمایت از مردان یا زنان نیازمند در دام آنها افتاده و کشته می‌شوند یا پرونده‌ای داشتیم که مردی زیر باران شدید برای کمک کردن به زنی عابر وی را سوار خودرویش کرده و گرفتار شده است.

این بازپرس در ادامه افزود: در این پرونده طعمه‌ها باید به اصرارهای مادر و دختر شک می‌کردند و اگر با باجگیری مواجه می‌شدند، با اعتماد به دستگاه قضایی و پلیس جلوی دیگر اقدامات مشابه اعضای این خانواده را می‌گرفتند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

سحر قریشی از دعوت شوم یک کارگردان سرشناس به یک خانه پرت خبر داد / منم رفتم اما...

راز 10 ساله جن‌های خانه مادرشوهر /عروس مشکی پوش برای مرگ یک جن عزاداری می کرد!

نقشه زن ساقی شیشه برای دانش آموزان دختر / پسر عاشق در جست و جوی افسانه بود که ...

جنگ‌های خونین دختر دورگه +فیلم و عکس

پسرخاله مریم زیر پام نشست، وقتی زندان افتادم زنم را مال خود کرد و ...

شوهرم همه ارتباط های شیطانی اش را با کتک زدن به من گفت

اشک‌های دختر فیلمبردار در میهمانی دروغین دو شیطان / وقتی وارد پارکینگ شدم با چاقو مرا پشت جعبه ها بردند و ...

اقدام وقیحانه یک پسر جوان با لباس زنانه با بانوان +عکس

جن‌گیری عروس برای یافتن انگشتر یادگاری خواهر شوهرش! +عکس

عشوه گری های نسرین پسر دانشجو را به گناه کشاند و ...+عکس

آزاده را تکه تکه کردم / 18 سال با او دوست بودم و او اصرا به ازدواج داشت تا اینکه ...+فیلم وعکس

ارتباط شوم نوعروس با هم دانشگاهی اش / مرد عاشق پیشه تا یک قدمی مرگ رفت

2 قاتل شیطان صفت به خاطر شکنجه های هولناک 11 زن به اعدام محکوم شدند+عکس

سمیه به خانه دوست پسرش رفت تا 100 میلیون تومان به چنگ بیاورد!+عکس

رفتار زشت پسر جوان با دخترانی که در خیابان یا پارک موسیقی گوش می کردند

خودم را فروختم / این دختر در بخش روانی بیمارستان بستری شد

 

 

کدخبر: 253441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟