وقتی زنی با دست و پای بسته در حمام خانه ویلایی پیدا شد...

این زن که برای بررسی قطعی برق از خانه بیرون رفت و خود را به ورودی باغ رساند ناگهان با 3مرد جوان که در دست‌شان چاقو و قمه داشتند روبه‌رو شد. وی که بشدت ترسیده بود همان‌جا خشکش زد و نتوانست حتی جیغی بکشد.

مردان چاقوکش دست و پای زن تنها را بستند و وی را به داخل حمام انداختند و تا چندین ساعت در خانه مشغول جست‌وجو برای یافتن پول و طلا بودند.

با رفتن دزدان زن جوان با تلاش زیادی و با شکستن در حمام بیرون آمد و خود را به کوچه رساند و همسایه‌هایش را از دزدی theft باخبر کرد.

دقایقی بعد تیمی از کلانتری برای بررسی صحنه سرقت Stealing وارد خانه باغ شد و این زن که همچنان از ترس به خود می‌لرزید به پلیس Police گفت:ساعت 12شب ناگهان برق خانه قطع شد و چون باد می‌آمد فکر کردم که شاید سیم قطع شده است، به سمت کنتور برق رفتم که صدایی از پشتم شنیدم و وقتی برگشتم از ترس پاهایم به زمین چسبید و نتوانستم داد و فریاد کنم؛ 3جوان در حالی که چاقو و قمه در دست داشتند به سویم حمله‌ور شدند و دست و پاهایم را بستند و داخل حمام زندانی Prisoner کردند و تا ساعت 5 صبح خانه‌ام بودند. آنها طلا و پول‌هایم را که حدود 40میلیون تومان بود همراه‌شان بردند.

با ادعاهای زن وحشت‌زده پرونده برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی ارجاع شد و تیمی از کارآگاهان برای دستگیری دزدان خشن وارد عمل شدند.در ادامه تحقیقات تیم تجسس با بررسی سایر پرونده‌ها دریافت که سرقت دیگری با همین شیوه و شگرد از خانه ویلایی دیگری صورت گرفته است.

با توجه به اینکه دزدان هیچ سرنخی از خود به‌جا نگذاشته بودند پلیس برای ردیابی دزدان از زن جوان چهره‌نگاری کرد و موفق به به‌دست آوردن چهره 3تبهکار خشن شد. تلاش‌های پلیس همچنان ادامه داشت تا اینکه گزارش دیگری به آنان مخابره شد که از خانه‌ای یک گاو صندوق و مدارک شناسایی و تابلو فرش به سرقت رفته است. مرد صاحبخانه با مراجعه به پلیس آگاهی در رابطه با این سرقت گفت: چند روزی به همراه خانواده‌ام به مسافرت رفته بودیم تا اینکه صبح امروز وقتی وارد خانه شدم دیدم در ورودی به زور باز شده و دزدان خانه را بهم ریخته و گاو صندوق را نیز همراه شان برده‌اند.

وی در ادامه افزود: داخل گاو صندوق سرویس طلای همسرم،5 میلیون پول؛ اسناد مالکیت و مدارک دیگری وجود داشت و از شانس خوبم دزدان متوجه دوربین مداربسته نشده‌اند و تصاویرشان ثبت شده است.

با مراجعه کارآگاهان به خانه این مرد آنان با بررسی‌های تخصصی دریافتند که دزدان خشن از دیوار بالا رفته‌اند سپس با استفاده از دیلم در ورودی را باز کرده‌اند و به داخل رفته‌اند ولی به خاطر اینکه نتوانسته‌اند در صندوق 300کیلویی را باز کنند آن را از خانه خارج کرده‌اند.به‌ این ترتیب با به‌دست آمدن چهره تقریبی دزدان چندین تیم از پلیس با گشتزنی‌های شبانه آنان را تحت تعقیب قرار دادند و پس از چندین شب ردیابی‌های ویژه، یکی از تیم‌ها دریک خیابان به پرایدی با 3سرنشین مظنون شدند و آنان را متوقف کرده و در بازرسی از خودروی آنان 2چاقو، یک قمه و چندین کارت سوخت متعلق به افراد دیگر را به‌دست آوردند.

این 3جوان که ادعای بی‌گناهی می‌کردند پس از روبه‌رو شدن با زن تنها که دست و پای وی را بسته بودند و طلاهایش را مورد دستبرد قرار داده بودند لب به حقیقت گشودند و به دزدی‌هایشان اعتراف کردند.

یکی از دزدان که 3سابقه دزدی دیگر را در سوابق خود دارد به افسر بازجو گفت: من به همراه 2همدست دیگرم به نام جاوید و سعید خانه‌های ویلایی و خانه باغ‌ها را شناسایی می‌کردیم و در فرصتی مناسب به آنجا می‌رفتیم و با استفاده از دیلم قفل در را می‌شکستیم و طلا و پول یا هر چیزی که با ارزش بود را می‌دزدیدیم.

وی درباره سرقت از باغ ویلای زن تنها گفت:ما در این باره اشتباه کردیم، ابتدا فکر نمی‌کردیم کسی خانه باشد و وقتی به داخل باغ رفتیم و متوجه حضور زن شدیم چاره‌ای ندیدیم جز اینکه برق را قطع کنیم و وی را بیرون بکشیم و دست و پاهایش را ببندیم .

پس از دستگیری این 3دزد خشن، مرد دیگری نیز به پلیس آگاهی مراجعه کرد و اظهار داشت که شب گذشته این 3جوان به خانه‌اش رفته بودند و با دیدن وی و همسرش که از طبقه بالا به پایین آمده‌اند، فرار Escape کرده‌اند.

با اعترافات دزدان جوان تیم پلیس در بازرسی از مخفیگاه آنان موفق به یافتن گاوصندوق و مقداری از طلاها شدند و با مشخص شدن اینکه چیزی از گاوصندوق کم نشده است آن را به صاحبش بازگرداندند.

بنابر این گزارش با دستور بازپرس پرونده تحقیقات برای شناسایی سایر طعمه‌ها‌ی احتمالی و بازگرداندن اموال دزدی به صاحبانش از سوی پلیس ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

جوان دانشجو همسرش را تکه تکه کرد! / پای دو پسر جوان دیگر هم در میان است

راز 10 ساله جن‌های خانه مادرشوهر /عروس مشکی پوش برای مرگ یک جن عزاداری می کرد!

نقشه زن ساقی شیشه برای دانش آموزان دختر / پسر عاشق در جست و جوی افسانه بود که ...

جنگ‌های خونین دختر دورگه +فیلم و عکس

پسرخاله مریم زیر پام نشست، وقتی زندان افتادم زنم را مال خود کرد و ...

شوهرم همه ارتباط های شیطانی اش را با کتک زدن به من گفت

اشک‌های دختر فیلمبردار در میهمانی دروغین دو شیطان / وقتی وارد پارکینگ شدم با چاقو مرا پشت جعبه ها بردند و ...

اقدام وقیحانه یک پسر جوان با لباس زنانه با بانوان +عکس

جن‌گیری عروس برای یافتن انگشتر یادگاری خواهر شوهرش! +عکس

عشوه گری های نسرین پسر دانشجو را به گناه کشاند و ...+عکس

مادر و دختر 13 ساله هنرپیشه‌ فیلم‌های سیاه پدر/ زن و دختر به خلوتگاه مردان پولدار می رفتند!

آزاده را تکه تکه کردم / 18 سال با او دوست بودم و او اصرا به ازدواج داشت تا اینکه ...+فیلم وعکس

ارتباط شوم نوعروس با هم دانشگاهی اش / مرد عاشق پیشه تا یک قدمی مرگ رفت

2 قاتل شیطان صفت به خاطر شکنجه های هولناک 11 زن به اعدام محکوم شدند+عکس

سمیه به خانه دوست پسرش رفت تا 100 میلیون تومان به چنگ بیاورد!+عکس

رفتار زشت پسر جوان با دخترانی که در خیابان یا پارک موسیقی گوش می کردند

خودم را فروختم / این دختر در بخش روانی بیمارستان بستری شد

 

 

کدخبر: 253446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟