پنجم مردادماه سال 88، مردی مأموران پلیس شهرستان شهریار را از قتل Murder مرد جوانی حوالی یکی از مرغداری‌های شهر باخبر کرد. او گفت:من کارگر مرغداری هستم. لحظاتی قبل صدای گلوله شنیدم. وقتی خودم را رساندم، دیدم که یک خودروی پیکان که دو زن و یک مرد سوارش بودند به سرعت دور شدند. نزدیک‌تر که رفتم، دیدم جسد مردی غرق خون روی زمین افتاده است.

بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی، هویت مقتول شناسایی و همسر مقتول تحقیق شد. هر چند که او ابتدا گفت که از ماجرای قتل خبر ندارد، اما در بررسی‌های بعدی گفت که عامل قتل ایرج، مرد همسایه‌شان است. زن جوان گفت: روز حادثه Incident همراه شوهرم و ایرج برای خرید مرغ به مرغداری رفتیم. در راه شوهرم و ایر‌ج با هم درگیر شدند. وقتی دعوای‌شان بالا گرفت، ایرج شوهرم را با شلیک گلوله به قتل رساند و من را تهدید کرد در این باره با کسی حرف نزنم وگرنه من را هم می‌کشد. بعد از آن بود که ایرج، 40 ساله هم بازداشت شد. او ابتدا جرمش را انکار کرد، اما در مراحل بعدی به جرمش اقرار کرد و گفت: سیروس همسایه‌ ما بود که با همسرش اختلاف داشت. یک هفته قبل از حادثه مریم به خانه ما آمد و بعد از گلایه از شوهرش پیشنهاد داد در صورتی که شوهرش را به قتل برسانم، به من 6 میلیون تومان می‌دهد. متهم گفت: من بارها مریم را همراه مردی غریبه دیده بودم. احتمال دادم که مریم برای رسیدن به آن مرد قصد قتل شوهرش را کرده است. به هر حال پیشنهاد مریم را قبول کردم.

او در خصوص نقشه قتل گفت: روز قبل از حادثه مریم یک اسلحه کلت همراه 2 میلیون تومان پول نقد برایم آورد و قرار شد بقیه پول را بعد از کشتن شوهرش به حسابم واریز کند. متهم ادامه داد: مطابق نقشه، روز حادثه با مقتول و همسرش برای خرید مرغ به مرغداری رفتیم. از همسرم هم خواستم با ما همراه شود تا ایرج شک نکند. آن روز چهار نفری با ماشینم که پیکان سفید رنگی است به مرغداری رفتیم. نزدیک مرغداری به بهانه خرابی ماشین پیاده شدم و از مقتول خواستم کمکم کند. وقتی ایرج از ماشین پیاده شد، اسلحه را به سمت او گرفتم و یک تیر به سرش زدم و همراه همسرم و مریم فرار Escape کردیم.

بعد از کامل شدن تحقیقات، مریم به اتهام معاونت در قتل و ایرج به اتهام مباشرت در قتل روانه زندان Prison شدند و پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در آن جلسه بعد از قرائت کیفر خواست، اولیای دم در جایگاه حاضر شدند. بعد از رضایت فرزندان مقتول، دیگر اولیای دم با پرداخت تفاضل دیه درخواست قصاص کردند. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و بار دیگر ماجرا را شرح داد. در ادامه همسر مقتول به اتهام معاونت در قتل در جایگاه حاضر شد و گفت: اظهارات متهم را در مورد رابطه با مرد دیگری قبول ندارم. من از خشونت و بداخلاقی‌های همسرم خسته شده بودم و برای نجات خودم و سه فرزندم، نقشه قتل را کشیدم. او در آخرین دفاعش گفت: پشیمانم و از اولیای دم می‌خواهم مرا ببخشند.

هیئت قضایی بعد از شور مریم را به 15 سال حبس و ایرج را به قصاص محکوم کرد. این حکم بعد از ارسال به دیوان عالی کشور مورد تأیید قضات دیوان قرار گرفت، اما به دلیل ‌ پرداخت نکردن تفاضل دیه از سوی اولیای دم اجرای حکم به تأخیر افتاد. بنابراین متهم با ارسال نامه‌ای از هیئت قضایی درخواست کرد تا هرچه زودتر سرنوشت او را مشخص کنند. بنا به تقاضای متهم، این پرونده بار دیگر روی میز هیئت قضایی به ریاست قاضی زالی قرار گرفت. در ابتدای جلسه سه نفر از اولیای دم که در دادگاه حاضر بودند، بار دیگر درخواست قصاص دادند. آنها در جواب قاضی برای پرداخت تفاضل دیه گفتند که توان مالی پرداخت دیه را نداریم. در ادامه خواهر مقتول گفت: متهم برادرم را بی‌گناه کشت و با کشتن ایرج باعث شد برادر دیگرم با دیدن جسد مریض شود و چند ماه بعد فوت کند. همچنین پدرم نیز که مرد سرحالی بود با این اتفاق افسرده شد و فوت کرد. او نشاط را از خانواده ما برد به همین خاطر تنها درخواست قصاص داریم. در ادامه متهم با حاضر شدن در جایگاه گفت: به خاطر مشکلات مالی مجبور شدم این پیشنهاد را قبول کنم و الآن خیلی پشیمانم. خودم و خانواده‌ام خیلی تلاش کردیم تا از اولیای دم رضایت بگیریم، اما آنها قبول نمی‌کنند. می‌خواهم مرا ببخشند و از دادگاه تقاضا دارم هرچه زودتر سرنوشتم مشخص شود.

در آخر بعد از آخرین دفاع متهم، هیئت قضایی وارد شور شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار حوادث رکنا را از دست ندهید:

اعتراف های هولناک آشپز قاتل هنگام کشف اجساد / خفاش شب گیلان از 7 قتل زن گفت+عکس و جزئیات

امیر با نقشه شیطانی المیرا را از شهرک غرب ربود و به شمال برد و ... / او می خواست پدر دختر را در برابر عمل انجام شده قرار دهد+عکس

وقتی وارد خانه شدم ایوب با دو دوستش و یک زن در حال عیاشی بودند / وقتی به خودم آمدم که شوهرم با یک دختر فرار کرد و ...

التماس کردم که نوعروسم ولی 3 جوان شیطان صفت هر بلایی خواستند در بیابان فردیس کرج سرم آوردند و ...+عکس

جزئیات اقدامات شیطانی قاتل سریالی 7 زن در گفتگو با رییس پلیس آگاهی گیلان / فرزاد مردی خونسرد است و ...

اشک پشیمانی یک دختر در دادگاه قتل پسر / او قصد شیطانی داشت و من ...+عکس

بلاتکلیفی 8ساله پدر 2 قلوها / وسوسه های شیطانی زن همسایه زندگی ام را تباه کرد+عکس

گفتگو تصویری با جوان تبهکاری که دماغ گنده برایش دردسر شد+ فیلم و عکس

این 2 مرد خشن وحشت به جان زنان و دختران تهرانی می انداختند+ فیلم و عکس

وقتی با پدر شوهرم وارد خانه شدیم ایوب را در صحنه زشتی با یک زن دیدیم

دلایل رد صلاحیت احمدی نژاد اعلام شد / این اقدام ربطی به توصیه رهبری به وی نداشت

تصادف مرگبار با 4 دانش آموز دختر شیرازی / راننده سابقه دار و مست بود

جوان 21 ساله در بابل در ملاء عام اعدام شد

فرار خنده دار یک دزد از دست پلیس در خیابان+ فیلم

این مرد کارمندان بانک را به خانه می برد و... / او را می شناسید+ عکس

بلای وحشتناکی که یک جوان بر سر ملکه زیبایی ایتالیا آورد+ عکس

گریه های یک نوزادی که زنده به گور شده بود راز شیطانی مادرش را لو داد+عکس

قاتل پلیس ساختمان 800 میلیون تومان داد تا به دار آویخته نشود+عکس

بلای شیطانی که سر دختر جوان در کارگاه آمد

زنی در شهریار برای کشتن شوهرش 6 میلیون تومان داد و قاتل اجیر کرد

خواستگار خشن 3 روز دختر مورد علاقه اش را زندانی کرد تا جواب بله را بگیرد

 

کدخبر: 259243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟