قتل دوست در مراسم آشتی کنان مستانه / جزئیات قتل شبانه در مسعودیه تهران+تصاویر بازسازی صحنه

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، شامگاه 21 اسفند سال گذشته درگیری خونینی در یک تعمیرگاه در منطقه مسعودیه به بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت و تیم جنایی اعلام شد. 
بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس مرشدلو از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی در صحنه جرم Crime حاضر شدند و در جریان یک جنایت Crime مستانه قرار گرفتند.
در این مرحله ماموران پی بردند این درگیری مرگبار بین چند جوان که با هم دوست هستند رخ داده و تجسس های فنی برای دستگیری عاملان جنایت و همدستانش کلید زده شد و کارآگاهان روز 23 اسفند موفق به دستگیری متهمان اصلی پرونده شدند.

بازسازی صحنه قتل مسعودیه
جمال 25 ساله ابتدا سعی داشت خود را بی گناه معرفی کند اما وقتی دید دوستانش وی را عامل جنایت معرفی کرده اند لب به اعتراف گشود.
قاتل جوان گفت: با مقتول دوست و همکار بودیم ولی مدتی بود که به خاطر یک مسئله کوچک با هم اختلاف پیدا کرده بودیم تا اینکه شب حادثه Incident دوستانمان بزم مستانه ای را درمغازه به پا کردند تا من و مقتول با هم دوست شویم.
وی افزود: به خاطر خوردن مشروبات الکلی وضعیت خوبی نداشتم و همگی مست بودیم که مقتول و یکی از دوستانمان قصد داشتند به بالای پشت بام مغازه بروند و کفتر هوا کنند که یکی از دوستانمان یک شوخی لفظی کرد و در ادامه مقتول زیر بساطی که برای خوردن مشروبات الکلی چیده بودیم زد و درگیری ما شروع شد.

بازسازی صحنه قتل مسعودیه
جمال ادامه داد: او را روی کارتن های داخل تعمیرگاه هل دادم و زمانیکه از روی زمین بلند شد چاقویی را از جیبش بیرون کشید و من نیز دست به چاقو شدم.

بازسازی صحنه قتل مسعودیه
عامل جنایت گفت: مقتول نیز چاقو به دست داشت که در این لحظه یکی از دوستانمان در میان ما قرار گرفت و با میانجیگری ما را از هم جدا کرد و برای پایان دادن به درگیری بین ما ایستاد.
من دست چپ هستم اما چون دید خوبی به مقتول نداشتم چاقو را به دست راستم گرفتم و قصد داشتم یک ضربه به صورت مقتول بزنم که چاقو به گردش خورد و راهی جز فرار Escape نداشتم.

بازسازی صحنه قتل مسعودیه
در ادامه یکی دیگر از افرادی که در این درگیری مرگبار حضور داشت گفت: من قصد جدا کردن آنها را داشتم که دیدم چاقو به گردن علی خورد و جمال فرار کرد.
وی افزود: دست روی گردن علی گذاشتم تا مانع خونریزی اش شوم اما بی فایده بود و در حالیکه علی با مرگ بی جان بود او را به پایین مغازه آوردم که دیگر تمام کرده بود.
بنا به این گزارش، عامل جنایت و دیگر متهمان پرونده در آخرین روزهای فروردین ماه امسال پیش روی بازپرس مرشدلو و ماموران پلیس آگاهی تهران صحنه قتل را بازسازی کردند و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

بازسازی صحنه قتل مسعودیه

 برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 259553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟