به گزارش رکنا، یست و هفتم خرداد ماه سال 92، زنی مأموران پلیس بومهن را از مرگ مشکوک دختر35 ساله‌اش سمانه باخبر کرد. او گفت: دامادم معتاد Addicted است و  با دخترم از همان ابتدای زندگی اختلاف داشت. آنها با اینکه صاحب دو فرزند پسر و دختر شدند، اما اختلافشان تمامی نداشت و دامادم اعتیادش را ترک نکرد. او چندین‌بار دخترم را کتک زد و حتی یکبار دست او را با اتوی داغ سوزانده بود. دخترم طلاق می‌خواست، اما دامادم راضی به جدایی نبود. حالا دخترم به طرز مرموزی فوت شده است و از دامادم شکایت دارم.
بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی، مرد 42 ساله که کیوان نام داشت، بازداشت شد. او در چندین مرحله بازجویی با انکار جرمش گفت: من در فوت همسرم نقشی نداشتم. همسرم روز حادثه Incident با خوردن شربت متادون خودکشی کرد. خواستم او را به بیمارستان منتقل کنم که مانع شد تا اینکه  متوجه شدم نفس نمی کشد. پزشکی قانونی بعد از معاینه جسد علت مرگ را مسمومیت با شربت متادون اعلام کرد. با کامل شدن تحقیقات کیوان به اتهام قتل Murder عمد مجرم شناخته شد و متهم در یکی از شعب دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. کیوان در جلسه دادگاه هم جرمش را انکار کرد  و گفت قسم می خورم همسرم را نکشتم. من و همسرم زندگی خوبی داشتیم. اختلاف‌هایمان جزئی بود، اما از وقتی که به تهران آمدیم و نزدیک خانه مادرش ساکن شدیم، اختلافمان شدیدتر شد. همسرم مدام حرف از طلاق می‌زد و می‌‌‌‌گفت ما به درد هم نمی‌خوریم.
وی ادامه داد: من به مواد‌مخدر اعتیاد داشتم که برای ترک آن پزشک شربت متادون تجویز کرده بود. عصر روز حادثه وقتی به خانه برگشتم، متوجه شدم همسرم به قصد خودکشی شربت را خورده است. از او خواستم به بیمارستان برویم، قبول نکرد. حتی اصرار کردم مایعات بنوشد تا مواد‌سمی را تخلیه کند، اما باز قبول نکرد. از پدر و مادرم که در طبقه بالا زندگی می‌کردند، کمک خواستم، اما آنها هم نتوانستند او را راضی کنند. سمانه آرام در گوشم گفت: از این زندگی خسته شده‌ام و می‌خواهم بمیرم تا به آرامش برسم. متهم در ادامه گفت: خیلی نگرانش بودم. وقتی با اورژانس تماس گرفتم، پزشک اورژانس گفت باید او را به یک بیمارستان برسانم، ولی او همچنان مقاومت می کرد. تا صبح بالای سرش نشستم تا اینکه متوجه شدم نفس نمی کشد. متهم در آخرین دفاعش گفت: سمانه قبل از ازدواج سابقه زندان Prison داشت، اما او و خانواده‌اش چیزی در این مورد به من نگفته بودند. او طی این چند سال زندگی مشترک دوبار خودکشی کرده بود که نامه بستری او در بیمارستان موجود است.
در پایان جلسه، هیئت قضایی بعد از شور متهم را به خاطر نگهداری متادون در منزل، به صورتی که در دسترس شخصی که سابقه خودکشی داشته قرار داده است و همچنین با تأکید پزشک اورژانس اما اهمال در انتقال همسرش به بیمارستان، متهم را به 30 ماه زندان و پرداخت دیه محکوم کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

دختر بازیگر به خلوتگاه کارگردان معروف در شمال تهران رفت و ... / بیهوشم کرد و ...

انگیزه مرموز در قتل های سریالی گیلان+ عکس

آن شب سایه ای وارد اتاقم شد و مرا شکنجه شیطانی کرد / مرد شیطان صفت رد بیرجند اعدام شد

پیرمرد 97 ساله در اصفهان بی بی 73 ساله را به خانه خود برد

مرگ دلخراش دختربچه یک ساله به خاطر گرفتن عکس سلفی

اگر همسرم لباس‌ بهرام را می دید د بی‌شک همه چیز لو می‌رفت / لباس‌ها را در زیرزمین مخفی کردم و ...

مریم برای من بود و نمی توانستم او را در کنار شوهرش ببینم / آن روز در خانه من خوشگذروندیم و بعد ...

شب بیدار شدم در اتاق دیگر سرو صدایی می آمد و نادر.../راز شوم این زن و دو مرد چه بود؟+عکس

پایان شوم ارتباط شیطانی پسر مشهدی با دختر روستایی

بلایی که زن 40 ساله داخل BMW بر سر راننده جوان آورد / این زن بیهوش شد تا اینکه ...

ارتباط شیطانی زن شوهردار با میوه فروش 62 ساله لو رفت / در آخرین قرار شوم چه گذشت؟

شایان شبانه به من زنگ زد و گفت کار شوهرم تمام شد و ...

پایان حمله های 5 مرد نقابدار به مشتریان بانک در مرکز و غرب تهران / آخرین طعمه پلیس از آب درآمد

ندا را که هنوز عروسم نشده با زنان دیگر مقایسه می کنم و می خواهم جشن عروسی را بهم بزنم / او هیچ حس زنانه ای ندارد

زندگی مرموز و مجردی استاد دانشگاه در خانه باغ اجاره ای او را به دادگاه کشاند!

 

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 260524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟