به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، شامگاه شنبه 30 اردیبهشت ماه امسال در حالیکه سرو صدای پای کوبی به مناسبت جشن عروسی در منطقه سلیچ آبادان به گوش می رسید ناگهان صدای تیراندازی های هوایی از صحنه دلخراشی خبر داد.
خیلی زود ماموران پلیس Police آبادان برای تحقیقات ویژه پای در مراسم جشن عروسی گذاشتند که با جسد مرد 26 ساله ای به نام سلیم که از ناحیه پهلو هدف گلوله قرار گرفته بود روبرو شدند.
ماموران در این مرحله پی بردند تیراندازی هوایی به خاطر انجام یک رسم قدیمی در بین این طایفه صورت گرفته که یکی از گلوله ها به سلیم شلیک شده استس.
افراد حاضر در جشن عروسی هدف تحقیق قرار گرفتند تا عامل این تیراندازی مرگبار شناسایی شود اما این خانواده برای فراری دادن فرد تیرانداز ادعا کردند که تیراندازی از سوی چند مرد ناشناس صورت گرفته است.
در حالیکه انجام این رسم قدیمی در جنوب کشور برای مراسم های جشن عروسی و عزاداری باعث مرگ افرادی شده هیچ اقدام پیشگیرانه ای صورت نگرفته است.
بنا به این گزارش، بازپرس پرونده دستور تحقیقات فنی برای دستگیری عامل این تیراندازی مرگبار را برای ماموران پلیس آبادان صادر کرده است و تجسس های فنی ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 266159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟