تابستان سال گذشته، مردی مأموران پلیس اراک را از ناپدید شدن همسر 22ساله‌اش به نام لیلا باخبر کرد. او گفت: وقتی از محل کار به خانه برگشتم، متوجه شدم بچه‌هایم تنها هستند و همسرم خانه نیست. از هر کسی سراغش را گرفتم، آنها هم بی‌خبر بودند. او در ادامه توضیح داد: مدتی بود لیلا بهانه‌جویی می‌کرد و کم‌حوصله شده بود. او کارمند بانک بود و فکر می‌کردم به خاطر موقعیت شغلی‌اش کلافه است. تا اینکه حرف‌هایی شنیدم که احساس کردم نسبت به من و فرزندانمان بی‌تفاوت شده است. به او مشکوک شدم و اختلافمان جدی‌تر شد. شب قبل با هم مشاجره کردیم و مرا تهدید کرد که از خانه فرار Escape می‌کند. فکر کردم، شوخی می‌کند و از عصبانیت آن حرف‌ها را می‌زند، اما امروز وقتی به خانه برگشتم و هرچه انتظار کشیدم، از او خبری نشد.

چند روز بعد از اعلام مفقودی در حالی‌که مأموران تحقیقات خود را برای یافتن زن جوان آغاز کرده بودند، شوهر آن زن نزد مأموران آمد و گفت: بعد از طرح شکایتم نزد مأموران طاقت نیاوردم و همچنان از اقوام و دوستان سراغ همسرم را می‌گرفتم که متوجه شدم او به تهران رفته‌است و در خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کند. همچنین متوجه شدم که او با مردی غریبه رفت و آمد دارد. ابتدا باور نکردم، اما وقتی به تهران رفتم، دریافتم ماجرا صحت دارد.

پس از مطرح شدن شکایت، مأموران پلیس اراک با دریافت نیابت قضایی راهی تهران شدند و شهره، همسر شاکی را بازداشت کردند. آنها همچنین از اردلان، مردی که با زن جوان در رفت و آمد بود، تحقیق کردند. ارلان گفت: ارتباط من با همسر شاکی در جریان رابطه کاری بود و مرتکب کار خلافی نشده‌ام. با کامل شدن بررسی‌ها قاضی شهره و اردلان را به اتهام رابطه نامشروع مجرم شناخت و پرونده بعد از کامل شدن بررسی‌ها به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی به پرونده به ریاست قضایی بابایی و مستشار تولیت، شاکی بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد. در ادامه جلسه لیلا در جایگاه حاضر شد و در دفاع از خود گفت: من کارمند بانک بودم و اردلان صاحب معدن بود. به همین دلیل حساب‌های متعددی در شعبه‌ بانکی‌ای که کار می‌کردم، داشت و روزی چند بار برای بررسی حساب‌هایش به شعبه می‌آمد. از این رو با هم تعامل زیادی داشتیم و ارتباط ما در همین حد بود. او در خصوص ترک خانه و تنها گذاشتن فرزندانش گفت: به خاطر مشکلاتی که با شوهرم داشتم، تصمیم گرفتم چند روزی از خانه دور باشم و استراحت کنم.

در ادامه اردلان با تأیید صحبت‌های زن جوان گفت: صاحب معدن بودم و لیلا در شعبه بانکی‌ای که حساب داشتم، کار می‌کرد و اکثر کارهایم را به او واگذار کرده بود. او در ادامه گفت: خودم صاحب همسر و فرزند هستم و دلیلی برای ارتباط با لیلا وجود نداشت. در پایان بعد از آخرین دفاع متهمان، هیئت قضایی با توجه به شواهد و قرائن، همچنین مدارک موجود در پرونده، جرم Crime آنها را محرز دانست و بعد از شور اردلان را به دو سال تبعید به استان سیستان و بلوچستان و لیلا را به هفته‌ای دو روز کار اجباری در بهزیستی به مدت یکسال و هر دو متهم را هر کدام به اتهام ارتباط نامشروع به 99 ضربه شلاق Whip محکوم کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

حمله شبانه به روستا / 9 مرد را سر بریدند

فیلم شکنجه زنی بی گناه توسط 13 مرد+ویدیو

خنده های شیطانی پسر همسایه که از تراس وارد اتاقم شد و ...

فیلم و تصاویر تکان دهنده از آخرین لحظات عمر عروسی که به مراسم ازدواجش می رفت

تجاوز وحشیانه 2 مرد به زن باردار + عکس

وقتی چند جوان مزاحمم شده بودند میثم مرا از دست آنان نجات داد اما خودش مرا به جاده قم برد و ... + عکس

پسرخاله ام با زنم ارتباط شوم داشت / وقتی فهمیدم تحمل نداشتم و ...

همسایه های طلافروش میدان رهبر تهران، دزد مسلح را با کیف پر طلا دستگیر کردند

ناپدید شدن 2 ساعته دختر ۱۴ ساله در جنگل آمل

4 عربستانی که با یک لنج در آبهای ایران بودند، دستگیر شدند

بمب‌گذاری در یک بانک + عکس

اشک پشیمانی قاتل / او کاری کرد که زن و بچه ام ترسیدند و ...

جدال با بشکه های انفجاری در منطقه طلاب مشهد

فیلم لحظه حمله شبانه 3 جوان اسیدپاش به مردی در رودهن

شلیک به 2 پلیس

واژگونی خودروی آتش نشانی در مسیر عملیات در جمهوری

گاو قاتل / زن تالشی جان باخت

عبور از چراغ زرد ممنوع است

ارتباط کثیف پسر 16 ساله با نامادری اش در اسلامشهر

لیلا شوهر و بچه هایش را تنها گذاشت و با یک مرد زندگی پنهانی کرد تا اینکه ...

تمساح ها خلبان نگون بخت هواپیمای سقوط کرده را مقابل دوربین خبرنگاران تکه تکه کرده و خوردند + فیلم و عکس

اقدام زشت زنان داعشی در جنگ با سربازان عراقی

کدخبر: 279572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟