ناگفته های مادر اسماعیل قاتل آتنا اصلانی+ عکس

او صاحب 7 پسر و یک دختر است که به گفته خودش پس از وقوع این حادثه Incident و انتشار اخبار در شهر پسرانش هر یک به شهری سفر کرده و پارس آباد را ترک کرده‌اند به طوری که از آنها خبری ندارد و تنها دخترش نیز با شنیدن خبر این قتل Murder به قدری شوکه شده که دیگر نمی‌تواند صحبت کند.

این‌ها را می‌گوید و چادرش را بر سرش می‌کشد تا متوجه نگاه همسایه‌ها نشود. گریه امانش را بریده طوری که اشک‌ها اجازه نمی‌دهند که حرف‌هایش را تمام کند. همسایه‌ها نیز از در و پنجره‌های نیمه باز به او خیره شده‌اند.برخی زیر لب می‌گفتند این مادر قاتل The Murderer آتنا است و او را با انگشت نشان می‌دادند، برخی هم با گفتن کلماتی مانند بیچاره، بنده ‌خدا و ... سعی داشتند با او هم‌دردی کنند.

خشم همسایه‌ها

مادر اسماعیل در حالی که به دیوار خانه همسایه تکیه کرده بود صحبت می‌کرد که در همین حین خانم همسایه او را صدا کرد و از او خواست که از جلوی در آنها کمی آن طرف‌تر برود برای همین مادر اسماعیل رنگ‌رز از ما خواست تا به داخل منزلش برویم که کمی از نگاه‌ها و حرف‌های مردم آرام بگیرد.

وقتی صحبت از روز حادثه می‌شود، می‌گوید: ای کاش لحظه‌ای که پسرم دستانش را جلوی دهان آتنا گذاشته بود، خودش جان می‌داد و می‌مرد. من شرمنده خانواده که نه شرمنده شهر و شرمنده یک کشور شده‌ام.

او می‌گوید: عروسم به تازگی فارغ شده، او مستاجر اسماعیل بود که بعد از حادثه از ترس نگاه‌های مردم شبانه اسباب‌کشی می‌کند و به منزل من می‌آید من هم شرایط مالی خوبی ندارم و حالا با عروسم در یک خانه زندگی می‌کنم.

پدرش هنوز خبر ندارد

مادر اسماعیل ادامه می‌دهد: دلم می‌خواهد به منزل آتنا بروم و برایش گریه کنم، اما نمی‌دانم آنها با من چه برخوردی می‌کنند. همسرم هم گوش‌هایش سنگین است و حال خوشی ندارد. از این حادثه خبر ندارد و فکر می‌کند که اسماعیل به دلیل مشغله‌های زیاد کاری به ما سر نمی‌زند. برای آتنا و پسرم پنهانی گریه می‌کنم.

وقتی صحبت از ملاقات با پسرش می‌شود، عنوان می‌کند:‌ اگر به ملاقات بروم، می‌خواهم داغی را که پسرم بر دل ما گذاشته را در صورتم ببیند و از او می‌پرسم لحظه‌ای که این فاجعه را به بار می‌آورد به من، همسرش و فرزندانش فکر نکرد. می‌دانم تمام شهر خون‌خواه پسر من شده‌اند و منتظر اعدام execution پسرم در ملأ عام هستند، برای همین از مسئولان می‌خواهم اجازه دهند دقایقی کوتاه با پسرم دیدار کنم که شاید این دیدار آخرین دیدار ما باشد.

او می‌افزاید: بعد از اینکه از ملاقات پسر بیایم به مردم شهر قول می‌دهم که در خرابه‌های این شهر به عزای پسر بنشینم و مردم می‌توانند با شور و شادی برای مرگ پسرم شیرینی پخش کنند و شادی کنند، با فاجعه‌ای که پسرم به بار آورده همه مرگش را جشن می‌گیرند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید: 

شیطان پارس آباد اعتراف کرد

این مرد کثیف تر از شیطان پارس آباد است / ناگفته های تلخ دختر مشهدی از پدرش+ عکس

اعتراف جوان شیطان پرست در کرج / راز سیاه در دل کیمیای 7 ساله

حمله مردان شیطان صفت به زن 17 ساله بجنوردی در خانه / آن ها در پشت بام نیت شومی داشتند

ناگفته های مادر اسماعیل قاتل آتنا اصلانی+ عکس

تیراندازی در دهکده المپیک و کشته شدن یک زن به دست مامور پلیس

ماجرای توهین شرم آور به روحانی از زبان خودش + عکس

بازیگر معروف سینما درگذشت +عکس

رازگشایی قتل 2 ساله در چابهار / قاتل به محل جرم بازگشت

رازگشایی از 6 قتل در کرمان / مجرم سابقه دار قاتل سریالی است

زن جوان راز پنهانی جسد دفن شده در جاجرود را می دانست +عکس

جزئیات کشته شدن پدر به دست پسر در یوسف آباد+ عکس

بهترین پیشنهادات امروز رهن و اجاره مسکن+ مشاوره رایگان

دریای خزر، جان جوان فوتبالیست را گرفت + عکس

بلای وحشتناکی که در پشت بام بر سر دختر نوجوان آوردند / در بجنورد رخ داد

تصویر جاسوس امریکا در ایران که به 10 سال زندان محکوم شد+ عکس

وقتی سهیلا به خانه ام آمد حال طبیعی نداشت و ... + عکس

کامیون آتش گرفته در اتوبان وحشت همه را برانگیخت + فیلم و عکس

فیلم لحظه درگیری مرگبار در مسابقه فوتبال / 8 تن کشته شدند +فیلم

منشی شرکت بودم که با مدیرعامل ازدواج کردم / نوعروس 3 ماه بعد ارتباط های شوم داماد را تحمل نکرد و ...

مرگ دو کودک در استخر باغ در قم

آپارتمان های پیشنهادی 2 خوابه مناسب خانواده های 3 یا 4 نفره / مشاوره رایگان با کلیک بر روی مشاهده شماره

کدخبر: 283110 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟