شلاق و کار اجباری مجازات زن شوهردار به خاطر خلوت کردن با همکلاسی اش + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، بامداد بیست و پنجم دی ماه سال 95 مرد جوانی به نام ناصر با پلیس Police 110 تماس گرفت و کمک خواست. این مرد گفت: همسرم دانشجوی فوق لیسانس رشته تربیت بدنی است. قرار بود دیشب همکلاسی همسرم به خانه مان بیاید تا با هم درس بخوانند. به همین خاطر عصر دیروز من و پسر 4ساله مان به خانه مادر همسرم رفتیم . صبح زود می خواستم به کوه بروم. به همین خاطر به خانه برگشتم تا وسایلم را بردارم. اما حالا در خانه قفل است و کسی در را باز نمی کند. می ترسم بلایی سر همسرم امده باشد.

به دنبال تماس این مرد ماموران پلیس مقابل خانه مورد نظر در سعادت اباد رفتند و قفل در خانه مورد نظر را شکستند و با زن جوان به نام فریبا و یک مرد ناشناس روبه رو شدند.

زن جوان به ماموران گفت: مرد ناشناس سعید نام دارد و همکلاسی اوست و دیشب برای درس خواندن به خانه او رفته است.با اظهارات این زن و شکایت همسرش فریبا 35ساله و همکلاسی 24ساله اش بازداشت شدند.

همسر فریبا که شوکه بود به ماموران گفت: من با همسرم هیچ اختلافی نداشتم. ما زندگی خوب و ارامی داشتیم اما نمی دانم چرا همسرم به من خیانت Cheat کرد و همکلاسی اش را به خانه مان دعوت کرد. در حالی که زن و مدر جوان منکر رابطه پنهانی با هم بودند برایشان کیفرخواست صادر شد و پرونده شان به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

انها در دادگاه ادعا کردند برای درس خواندن با هم ملاقات کرده بودند.در پایان جلسه قضات دادگاه هر دومتهم پرونده را به 99 ضربه شلاق Whip محکوم کردند. مرد جوان همچنین به یکسال تبعید و زن جوان به یکسال کار اجباری در مراکز خدمات عمومی محکوم شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 285823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟