لیلا شب ها دیر به خانه می آمد و ... / اعتراض خونین تازه داماد به عروس آرایشگر

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از چهارم شهریورماه سال 95 به دنبال کشته شدن یک مرد 60 ساله به نام غلام مقابل در خانه شان در افسریه تهران در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. شواهد نشان می داد این مرد در جدال با دامادش مهران کشته شده است.

جنازه با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل و مهران بازداشت شد. این تازه داماد به اختلاف های دنباله دار با همسرش به نام مهسا اعتراف کرد و گفت: همسرم از خانه مان قهر کرده و به خانه پدرش رفته بود. به همین خاطر مقابل در خانه پدرزنم رفتم تا با مهسا صحبت کنم و از او بخواهم سر زندگی اش برگردد اما یکباره پدرزنم سر رسید با من درگیر شدم. او حال عادی نداشت که مرا کتک زد و من هم برای دفاع از خودم چاقو کشیدم.

به دنبال اعتراف های مهران 37ساله برای وی کیفرخواست صادر شد ه بود که فرزندان قربانی اعلام گذشت کردند و مهران از قصاص رهایی یافت. به این ترتیب پرونده اش برای رسیدگی به جنبه عمومی جرم Crime به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge متین راسخ و با حضور یک مستشار تشکیل شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و گفت: با توجه به رضایت اولیای دم از جنبه عمومی جرم و طبق ماده 612 قانون Law مجازات اسلامی برای مهران تقاضای کیفر دارم.

سپس متهم به دفاع پرداخت و گفت: همسرم آرایشگر بود و من مخالف شغل او بودم. سر همین موضوع با هم اختلاف داشتیم .بارها از او خواسته بودم دیروقت از آرایشگاه به خانه برنگردد اما گوشش بدهکار نبود. مهسا به شغل آرایشگری علاقمند بود و عصرها دیر به خانه بر می گشت. آخرین بار وقتی سر همین موضوع با هم درگیر شدیم همسرم قهر کرد و به خانه پدرش رفت.

روز قبل از حادثه Incident با همسرم تماس گرفتم و از او خواستم تا با هم صحبت کنیم .به همین خاطر ان شب مقابل در خانه پدرزنم رفت. مادر همسرم مقابل در ایستاده بود که از او خواستم لیلا را صدا کند. همان موقع بود که پدرزنم سر رسید. او مست بود و حال عادی نداشت که به محض روبه رو شدن با من فحاشی کرد. سعی کردم او را آرام کند اما به سمتم حمله کرد و مرا کتک زد.

چون سالها پیش پایم را جراحی کرده بودم و در پایم پلاتین قرار داشت روی زمین افتادم. نمی توانستم بلند شدم و از خودم دفاع کنم که چاقو کشیدم. می واقعا قصد کشتن Killing پدرزنم را نداشتم. نمی دانم چطور شد که چاقو به سینه پدرزنم فرو رفت و من از ترسم فرار Escape کردم و ساعتی بعد دستگیر شدم.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود ادامه داد:خانواده همسرم اعلام گذشت کردند ومن هرگز لطف بزرگ انها را فراموش نمی کنم. من از این ماجرا پشیمانم و قصد دارم بعد از ازادی از زندان Prison گذشته را برایشان جبران کنم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید: 

عکس دزدان بنیتا / چگونگی مرگ دلخراش بنیتا کوچولو اعلام شد

قتل مرد سوادکوهی زیر مشت ولگد دختران

حکم عجیب برای پسر پزشک معروف شیراز که در باغ ویلایی پاتوق شبانه داشت

زندان برایم سخت بود چون زنم پس از 7 سال باردار شده بود و ...

اطلاعیه سپاه پاسداران:در باره حرکت تحریک آمیز ناو آمریکایی در خلیج فارس

تعقیب و گریز پلیس و خودرو عجیب در بزرگراه های تهران +فیلم

ریشه یابی مرگ هولناک پدر و دو فرزند در کرج + عکس

مرگ مرموز محمد ایلیای 11 ماهه دربیمارستان فاطمه الزهرا (س)

عمل جراحی عجیب برای خارج کردن زالوی بزرگ از شکم پسر بچه ای در آذربایجان+فیلم

خطرناک زن دنیا دستگیر شد + عکس

نجات 12 نفر از سرنشینان شناور نظامی اماراتی با هماهنگی مرکز جستجو و نجات بندرعباس

ماموریت ویژه برای پلیس زن در خیابان های خلوت+ تصاویر

ماجرای نصف دیه در اعدام قاتل آتنا اصلانی

اعتراف شیطانی تاجر ثروتمند به شکنجه های زن روستایی + عکس

سرقت از عابربانک ها با ماسک ترامپ + عکس

اولین لژیونر فوتبال ایران درگذشت

 

 

کدخبر: 286760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
هاله مجیری
آیا این خبر مفید بود؟