بلای وحشتناکی که همسایه بر سر زن تنها در نواب تهران آورد + عکس

این حادثه Incident روز 29 دی ماه سال قبل رخ داد که در جریان آن زن سالخورده‌ای در خانه‌اش حوالی خیابان نواب به قتل Murder رسید. بررسی‌های محل حادثه حکایت از آن داشت که عامل یا عاملان حادثه پس از سرقت Stealing اموال زن تنها او را به قتل رسانده‌اند. در نخستین گام، زن همسایه که موضوع را به مأموران پلیس خبر داده بود، گفت: کنترل تلویزیون مقتول خراب بود به همین دلیل وی صبح کنترل تلویزیونش را برای بردن به تعمیرگاه به من داد. ساعتی قبل وقتی به خانه‌اش برگشتم، متوجه شدم در خانه‌اش تخریب شده است. هرچقدر او را صدا زدم، جوابی نشنیدم تا اینکه از شیشه شکسته پنجره خانه‌اش جسد او را داخل پذیرایی‌اش دیدم و به پلیس خبر دادم‌. مأموران در بررسی‌های فنی متوجه تناقض‌گویی‌های زن همسایه شدند‌. همچنین دوربین‌های مداربسته داخل کوچه نشان می‌داد، وی در روز حادثه چند بار به خانه مقتول رفت و آمد داشته است.

بنابراین وی مورد بازجویی‌ها فنی قرار گرفت و به قتل زن تنها با همدستی مرد دیگری به نام داوود اعتراف کرد.

وی گفت: مدتی قبل یکی از آشنایان را برای کار نظافت‌خانه به مقتول معرفی کردم. داوود چند بار برای نظافت به خانه مقتول رفت تا اینکه چند روز قبل نقشه سرقت از خانه مقتول را طراحی کرد. روز حادثه من در را باز کردم و داوود برای سرقت وارد خانه مقتول شد. او دهانش را بست تا سر و صدا نکند که فوت کرد.

داوود پس از دستگیری به قتل اعتراف کرد و مدعی شد که قصد قتل نداشته و زن تنها به صورت اتفاقی به قتل رسیده است. دو متهم پس از صدور کیفرخواست به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شوند. بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 286829 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟