به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 6:30 صبح سه شنبه 21 شهریور ماه امسال ماموران گشت کلانتری 18 دوالفقاری در حال گشت زنی در منطقه جاده خسرو آباد بودند که به یک جوان موتور سوار که در حال پرسه زنی بود مشکوک شدند.
جوان موتور سوار زمانیکه در برابر خودروی ماموران پلیس Police قرار گرفت ناگهان با فریادهای «فرار کن پلیس» با سرعت پا به فرار Escape گذاشت که ماموران در این لحظه مشاهده کردند همدست این جوان با دستگاه کابل برآیق دار در حال سرقت Stealing کابل های سیم برق است.
این سارق جوان نیز با شنیدن فریادهای همدستش و دیدن ماموران در حالی که چاقوی بزرگی را از زیر لباسش بیرون کشیده بود با پای پیاده تصمیم به فرار گرفت.
همین کافی بود تا تعقیب و گریز پلیسی آغاز شود و ماموران وقتی دیدید سارق چاقو به دست در برابر دستور ایست پلیسی توجه ای نمی کند اقدام به شلیک چند تیرهوایی کردند.
سارق جوان که قصد تسلیم شدن نداشت در این مرحله با چاقوی بزرگی که در دست داشت به سمت ماموران حمله کرد که در این صحنه یکی از ماموران اقدام به تیراندازی به سمت سارق جوان کرده و وی را از ناحیه دست هدف گلوله قرار داد.
بدین ترتیب دزد The Thief جوان هدف گلوله پلیس قرار گرفته بود به ناچار تسلیم ماموران شد و ماموران پس از دستگیری متهم وی را برای درمان به بیمارستان منتقل کردند.
بنا به این گزارش، تحقیقات برای دستگیری همدست این سارق کابل های برق در دستور کار ماموران قرار گرفته و تجسس های فنی در این زمینه ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 305402 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟