کولری که باد نزده خنک می کند

این کولر که اولین بار در نمایشگاه Febrava ۲۰۱۷ در برزیل عرضه شده است، جایزه خلاقیت نمایشگاه یادشده را هم از آن خود کرده است.

سیستم خنک کننده منحصربه فرد این کولر می تواند در آن واحد هم مصرف انرژی را کاهش دهد و هم محیط اطراف را بدون ایجاد جریان باد سرد که معمولا برای افراد میانسال و کهنسال نامطلوب است، خنک کند.

AR۹۵۰۰M مجهز به فناوری موسوم به Wind-Free است که در قالب آن هوای خنک به نرمی و آرامی در محیط اطراف پخش می شود. در واقع با استفاده از این فناوری توده هوای خنک با سرعت ۰.۱۵ متر در ثانیه جایگزین هوای گرم موجود در محیط می شود.

فرایند خنک سازی محیط در قالب فناوری Wind-Free در دو مرحله صورت می گیرد. در مرحله اول که Fast Cooling نام دارد، دمای محیط کاهش می یابد و در مرحله دوم دمای سرد منتقل شده به محیط با استفاده از به حداقل رساندن قابلیت انتقال توده هوای خنک شده، در سطح مطبوع حفظ می شود.

در مرحله دوم فعالیت این کولر میزان مصرف برق در مقایسه با مرحله قبلی تا ۷۲ درصد کاهش می یابد و لذا این کولر در مقایسه با نمونه های مشابه بسیار کم مصرف تر است. در این کولر از فناوری هوشمند دیگری به نام Digital Inverter استفاده شده که باعث می شود AR۹۵۰۰M در مدت زمان کمتری به سرعت مورد نظر برسد.

این کولر می تواند توده هوای سرد را با زاویه و حجم مورد نظر به محیط هدف منتقل کند. سرعت بیشتر و قابلیت هدایت هوا در کنار ابعاد این کولر که ۲۲ درصد بزرگتر از دیگر محصولات رقیب است، باعث می شود هوای سرد به تمامی نقاط منزل منتقل شود.

این کولر قابلیت اتصال به شبکه های وای – فای را دارد و لذا دمای مطلوب محیط را می توان از راه دور با استفاده از آن کنترل کرد. برنامه موبایلی Samsung Connect هم به روزرسانی آنی عملکرد و میزان مصرف کولر یادشده را ممکن می کند. این برنامه قادر به شناسایی مشکلات کولر مذکور نیز هست تا در صورت لزوم تعمیر آن آسان شود. قیمت نهایی و زمان عرضه این کولر هنوز اعلام نشده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 306781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟