قیمت پژو 301 در بازار+تصاویر

رکنا اقتصادی: مدل‌های موجود پژو ۳۰۱ در ایران همگی با مدل ۲۰۱۶ بوده و اتاق نسل قدیم این مدل به حساب می‌آید که با قیمتی بین ۹۶ تا ۹۸ میلیون تومان در بازار Store به فروش میرسد، ولی در آینده‌ای نزدیک نیز مدل فیس‌لیفت و طراحی ۲۰۱۷ در ایران خودرو تولید خواهد شد که هنوز قیمت آن مشخص نمی باشد.

هیوندای اکسنت مونتاژ داخل با امکانات و مشخصات فنی تقریبا مشابه، رقیب اصلی این خودرو محسوب میشود که انتخاب هر یک از این دو بسیار سلیقه ای بوده و بیشتر خدمات پس از فروش می‌تواند در این نتیجه انتخاب مشتریان تاثیرگذار باشد.

این خودروی سدان در کلاس ابعادی C است که یک خودروی خانوادگی جمع و جور و اقتصادی محسوب می‌شود. موتور EC5 این خودرو با قدرت ۱۱۴ اسب بخار در کنار گیربکس ۶ سرعته AT6 تجربه رانندگی دلنشینی را به ارمغان می‌آورد. این محصول با توجه به استاندارد آلایندگی یورو ۶، یکی از سازگارترین خودروهای ایران از نظر سازگاری با محیط زیست است.

گروه خودروسازی پژو سیتروئن از این خودرو در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۲ و در کنار برادر دوقلوی آن، سیتروئن C-Elysée رونمایی کرد. پژو ۳۰۱ با هدف عرضه در بازارهای نوظهور طراحی شده است؛ بنابراین این خودرو در کشورهای اروپای غربی، شامل فرانسه و انگلستان در دسترس نیست.

00000

000000000

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 309967 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟